• bocken10

    Stort problem med p-piller! Hjälp

    Hej! 
    Jag började på Slinda för typ någon vecka sen, och tog den bara i 8 dagar innan jag bestämde mig för att sluta och prova Mini-Pe istället. I samband med att jag slutade så höjde jag också min dos på Sertralin, så ska börja på minipe när jag får min mens. 
    På slinda mådde jag skit, kände mig helt monoton, blev helt känslokall mot min pojkvän och kände ingenting. Gör fortfarande inte det, hoppas det går bort snart. Jag slutade med slinda i förrigår och igår började jag få mellanblödningar. Och fick den värsta mensvärken jag någonsin fått. Men jag ska inte ens få mens förrän om typ tre veckor så det är jättekonstigt. Och ?mensen? jag har är liksom inte som vanlig mens utan den är mer ?vattnig? eller mer flytande och har typ små gryn i sig. 
    Har någon varit med om samma och är det normalt? är väldigt orolig. 
  • Svar på tråden Stort problem med p-piller! Hjälp
  • Anonym (E)

    Du tänker göra ett ett hastigt byte när du inte ens var invand på första sorten samtidigt som du ökar antidepp. Det är mycket på gång i din kropp. Mellanblödningar är inte konstigt och din mens lär inte komma när du beräknat efter att tagit p-piller.

Svar på tråden Stort problem med p-piller! Hjälp