• Anonym (Vad gör man)

    Min man är så feminin

    Överlag är han jättemanlig. Vilket också har varit en stor bidragande faktor till varför jag gillar honom så mycket, just för att jag gillar män! 

    Men sexuellt är han feminin. Han vill ha vibratorer i sin rumpa, han vill bli slickad på bröstvårtorna. Han tittar bara på väldigt kukcentrerad porr. Asså klarar inte av det, det känns som att jag har sex med någon som egentligen vill vara med en annan man. 

    Det gör mig så avtänd och jag vill inte ens ha sex med honom längre. I början hade vi bra sex, men de här kvinnliga sidorna har kommit fram mer och mer. Nu undrar han varför jag aldrig vill ha sex. Vad gör man ens? Jag vill inte att han ska skämmas över sina preferenser, men jag vill inte heller behöva känna mig obekväm???

  • Svar på tråden Min man är så feminin
  • Anonym (Fördomar)
    Anonym (Vad gör man) skrev 2022-10-01 11:49:19 följande:
    Min man är så feminin

    Överlag är han jättemanlig. Vilket också har varit en stor bidragande faktor till varför jag gillar honom så mycket, just för att jag gillar män! 

    Men sexuellt är han feminin. Han vill ha vibratorer i sin rumpa, han vill bli slickad på bröstvårtorna. Han tittar bara på väldigt kukcentrerad porr. Asså klarar inte av det, det känns som att jag har sex med någon som egentligen vill vara med en annan man. 

    Det gör mig så avtänd och jag vill inte ens ha sex med honom längre. I början hade vi bra sex, men de här kvinnliga sidorna har kommit fram mer och mer. Nu undrar han varför jag aldrig vill ha sex. Vad gör man ens? Jag vill inte att han ska skämmas över sina preferenser, men jag vill inte heller behöva känna mig obekväm???


    Oj. Ibland får man känslan av att en del inte känner till hur kroppen fungerar. Nej, det är inte "feminint" att använda vibratorer, bli slickad på bröstvårtorna och titta på kukcentrerad porr. Jag tycker du ska ta itu med dina fördomar, och jag tycker också att du ska vara ärlig mot honom om varför du inte vill ha sex. Det bästa vore om ni skilde er, för en sådan inställning som din ändrar man inte på hur som helst, tyvärr, och han förtjänar bättre än att vänta på att du kanske gör det.
  • Anonym (Fördomar)
    Anonym (Vad gör man) skrev 2022-10-01 12:05:40 följande:

    Förstår inte vad det är som är svårt att förstå? Att jag inte tänder på att göra vissa sexuella saker? 


    Ingen tvingar dig att delta i hans sexuella aktiviteter. Om du inte vill slicka hans bröstvårtor så låt bli. Visste du förresten att det är en erogen zon? För många människor, oavsett kön.
  • Anonym (Vad gör man)

    Haha men jag skiter i vilken zon som är erogen. Om jag tycker nånting är avtändade så tycker jag det. Jag kan styra det lika lite som han kan styra sina preferenser. Poängen är att jag inte vill att någon utav ska ha dåligt sex pga att vi gillar olika saker. 

  • Anonym (Fördomar)
    Anonym (Vad gör man) skrev 2022-10-01 12:40:45 följande:

    Haha men jag skiter i vilken zon som är erogen. Om jag tycker nånting är avtändade så tycker jag det. Jag kan styra det lika lite som han kan styra sina preferenser. Poängen är att jag inte vill att någon utav ska ha dåligt sex pga att vi gillar olika saker. 


    Suck.... Poängen var att det inte är feminint. Skrev jag inte nyss att ingen kan tvinga dig att göra sånt du inte vill...?
  • Anonym (Vad gör man)
    Anonym (Fördomar) skrev 2022-10-01 12:41:42 följande:
    Suck.... Poängen var att det inte är feminint. Skrev jag inte nyss att ingen kan tvinga dig att göra sånt du inte vill...?
    Handlar inte om att han tvingar mej göra nått. Men det blir en jättekonstog situation om han ber mig göra nått under sex och jag säger nej. han kommer ju börja fråga varför och då är hela scenen förstörd. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Vad gör man) skrev 2022-10-01 12:27:39 följande:

    Men jag vill ju inte att han ska behöva skämmas eller bli obekväm. Vissa tänder ju på konstiga saker utan att de betyder någonting. 


    Jag kan inte göra slut över en sån här sak. Vi har små barn fortfarande. Jag vill bara inte behöva undvika sex resten av livet för att hans sexuella preferenser gör mig obekväm. 


    Jag förstår inte, hur börjad detta? Första gången han bad dig göra dessa saker, sade du inget då? Har ni aldrig kommunicerat kring ert sexliv? 


    Varför skulle han skämmas för att du inte delar hans preferenser? Då får du nog tänka på hur du uttrycker dig. 


    Så vad ska du göra då? Inget? 

  • Anonym (S)
    Anonym (Vad gör man) skrev 2022-10-01 12:45:04 följande:
    Handlar inte om att han tvingar mej göra nått. Men det blir en jättekonstog situation om han ber mig göra nått under sex och jag säger nej. han kommer ju börja fråga varför och då är hela scenen förstörd. 
    Konstigt, förstår han inte att olika människor har olika preferenser? Och har du ingen integritet? Kan han få dig att göra vad som helst? 
  • Anonym (Vad gör man)

    Första gången han bad mig så gjorde jag det fast jag försökte visa det ganska tydligt att jag själv inte tyckte om det. Då vart han lite halvbitter och sa att jag gjorde honom obekväm och att  jag sätter honom i en obekväm situation. Sen tog han inte upp det på länge, men nu börjar han halvt ta upp det igen och jag försöker bara undvika situationen så att han inte ska börja be mig om det igen. 

  • Anonym (S)
    Anonym (Vad gör man) skrev 2022-10-01 12:50:26 följande:

    Första gången han bad mig så gjorde jag det fast jag försökte visa det ganska tydligt att jag själv inte tyckte om det. Då vart han lite halvbitter och sa att jag gjorde honom obekväm och att  jag sätter honom i en obekväm situation. Sen tog han inte upp det på länge, men nu börjar han halvt ta upp det igen och jag försöker bara undvika situationen så att han inte ska börja be mig om det igen. 


    Men prata om detta utanför sängen och säg att han inte ska be dig göra det som du tycker är obekvämt. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Vad gör man) skrev 2022-10-01 12:50:26 följande:

    Första gången han bad mig så gjorde jag det fast jag försökte visa det ganska tydligt att jag själv inte tyckte om det. Då vart han lite halvbitter och sa att jag gjorde honom obekväm och att  jag sätter honom i en obekväm situation. Sen tog han inte upp det på länge, men nu börjar han halvt ta upp det igen och jag försöker bara undvika situationen så att han inte ska börja be mig om det igen. 


    Men prata om detta utanför sängen och säg att han inte ska be dig göra det som du tycker är obekvämt. 
Svar på tråden Min man är så feminin