Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-13 19:50:30 följande:
    Jag tittar på play senare då jag sitter i telefon
    Okej
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-13 19:58:05 följande:
    Den nya Alexander ser rätt tuff ut. Men verkar vara väldigt snäll.  smile1.gif
    Han har varit med i Bytt är bytt, han är ok
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-10-13 19:59:01 följande:
    Ja, lite märklig är han i sitt tänk ibland
    Ja, verkligen
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-13 22:09:28 följande:
    Ja de ska han ha varit läste om det.
    Jag såg programmet
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-13 22:10:23 följande:
    Ja jag säger desamma.
    Ja, verkligen
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-14 16:14:30 följande:
    Ok, intressant det där om Bytt är bytt. Han är tydligen egenföretagare och drogterapeut med egen erfarenhet av missbruk läste jag nånstans.

    Jag tycker väl inte Pelle verkar kvala in bland dom riktiga Robinson-psykopaterna som härjat genom åren. Han verkar ändå sjysst i grunden på nåt sätt tycker jag men rätt burdus och verkar sakna filter för inte säga rakt ut allt han tänker > oförskämd. Men han riskerar ju få många emot sig om han inte passar sig.

    Nä, många är nog mest där för visa upp sig, sina tatueringar och diverse silikonfyllda kroppsdelar och bli kändisar. Men just Pelle måste ju ha en del överlevnadskunskap som befäl i kustjägarna som väl ska kunna överleva typ bakom fiendens linjer. Sen har ju du några från samma del av landet som dig, han stora skäggiga Lars-Olov från Luleå och så programledaren Petra från Kiruna. smile5.gif

    Robinson handlar ju inte så mycket om riktig överlevnad. Vill man se riktig överlevnad ska man kolla på The Island. Vet inte hur svenska varianten är men har sett brittiska originalet och det va riktigt jävla tufft när dom fick fixa allt eget käk osv. Minns att dom bla. övermannade en krokodil med i princip bara händerna för sen käka upp den. smile3.gif Och folk blev rejält sjuka sen när krokodilköttet började ruttna. Många fick bryta pga ordentliga skador. Nåt helt annat än Robinson! smile5.gif

    Intressant
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-14 16:43:20 följande:
    Snurrigt resonemang. Jag har inga högskolepoäng eller så men fattar ju ändå att månen rör sig runt jorden och jorden runt solen. Tycker Valentino ger överlag ett trevligt intryck men det där va ju inte helt klockrent asså. :/ smile2.gif

    Mycket skrik och gråt nu också när Sandra slog ut Christina i kokosnötsbasket. För inte tala om den 100 m långa kungskobran som va nära käka upp hela gänget ha ha. smile2.gif
    Merdi verkar hålla låg profil iaf.

    Tuff tävling men stor fördel för Pelles lag (Syd?) att dom hade just två riktigt starka karlar i Pelle och Alexander som kunde hålla i vattenkärlet och dessutom variera höjden så motståndarna missade. Julie hade rolig och kreativ dialog med sig själv för klara banan, det där med krabba/flamingo eller va det va ha ha. Starkt jobbat av hela laget! smile1.gif
    Märkligt, ja. Han kanske fortfarande grubblade över solens bana runt månen. smile2.gif
    Bara han inte får sånt där psykbryt han nämnde när han presenterades. Lät inget kul särskilt mtp hans missbrukarbakgrund. :/
    Annars verkar han okej tycker jag. smile1.gif





    Jag håller med dig om allt
Svar på tråden Robinson 2022 Höst