• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-17 19:59:05 följande:
    Har inte gillat Alex ens från början. Homa däremot gillade jag i början, men nu på senare tid har han blivit så kaxig så nä gillar inte han heller.
    Samma här
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-17 20:00:39 följande:
    Ja,han verkar lite falsk. 
    Men har lite svårt för några av tjejerna med.
    Han är så falsk
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-17 20:07:29 följande:
    Jag gillar nog ingen av tjejerna eller rättare sagt har inga favoriter bland tjejerna. Hade Nathalie varit kvar hade jag gillat henne endast.
    Har inga direkta favoriter alls
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-17 20:15:58 följande:
    Har inga direkta favoriter alls
    Kristoffer verkar reko.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-17 20:54:08 följande:
    Kristoffer verkar reko.
    Ja, det gör han
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-17 21:06:24 följande:
    Hoppas att Merdi återhämtar sig ordentligt 
    Man får hoppas på att Merdi inte spelar ett spel för att få stanna kvar. Men man leker inte med sin hälsa. Ok hade läkarna som undersökt henne set nåt som är allvarligt då hade dem brutit hennes tid på Robinson. Så jag vet inte vad jag ska tro.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-17 22:10:39 följande:
    Man får hoppas på att Merdi inte spelar ett spel för att få stanna kvar. Men man leker inte med sin hälsa. Ok hade läkarna som undersökt henne set nåt som är allvarligt då hade dem brutit hennes tid på Robinson. Så jag vet inte vad jag ska tro.
    Tror inte att hon spelade, hon har inget att vinna med det
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-17 22:10:39 följande:
    Hon hade ju chansen att bli immun
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-17 22:18:15 följande:
    Hon hade ju chansen att bli immun
    Ja hon hade en chans, men varför pressa kroppen till sista droppen. Borde ju tänka att man har ett liv efter Robinson efteråt också. Alla kan inte vinna.
Svar på tråden Robinson 2022 Höst