• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-20 21:06:41 följande:
    Bella pratar som en tonåring. 
    Håller med dig. Att säga att ett barn gjort statyn lät i mina öron att hon inte gillar barn och har nog inte själv barn. Skulle ett bar ge mig nåt barnet gjort på dagis eller skolan skulle jag ge barnet uppmärksamhet. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-20 21:11:54 följande:
    Håller med dig. Att säga att ett barn gjort statyn lät i mina öron att hon inte gillar barn och har nog inte själv barn. Skulle ett bar ge mig nåt barnet gjort på dagis eller skolan skulle jag ge barnet uppmärksamhet. 
    Absolut
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-20 21:11:54 följande:
    Hon verkar vara omogen. 

Ja,det är samma här. När mina barn har kommit hem med något de gjort själva så får de såklart uppmärksamhet. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-20 21:13:13 följande:
    Man ska ju rösta ut dom största hoten
    Ja det ska man, men verkar med tjejpakten att ingen av dem tänker att om bara tjejer är kvar så är det bara en som vinner. Inte tjejerna i hop.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-20 21:15:39 följande:
    Bella har nog ADHD 
    Ja det kan vara så.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-20 21:14:47 följande:
    Ja det ska man, men verkar med tjejpakten att ingen av dem tänker att om bara tjejer är kvar så är det bara en som vinner. Inte tjejerna i hop.
    Killarna resonerar likadant
Svar på tråden Robinson 2022 Höst