• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-12-13 18:59:46 följande:
    Finalvecka så då lär det ju snabbt bli färre tills det är typ tre kvar till slutfinalen. Antar jag. Och det ska tävlas inte röstas ut trodde jag men nu lät det ju på nån av deltagarna som det kunde komma fler öråd vilket förvånade mig. smile3.gif

Tyckte det kändes rätt soft i lägret ändå mtp dramatiken i örådet. Skönt att Martin va lite öppnare mot Helen och bjöd av sitt gamla kaffe. Bellas samtal med Helen va också lite intressant. smile1.gif

Tuff tävling där jag va rädd L-O skulle ryka men det blev Bella i stället som fick simma hem. Hade hellre sett Sandra åka hem då jag tycker Bella verkar ha mer ryggrad och dessutom ofta är rätt kul med sina formuleringar. Men alla mina tre favoriter vidare iaf med Helen som stark vinnare. smile1.gif
    Hade också hellre sett Sandra äkt
  • flygrl
    Johannus skrev 2022-12-13 00:40:04 följande:
    Helene är duktig kämpare, men jag har också svårt för hennes sätt. Hon verkar vara så självsäker och nästan se ner på alla andra deltagare (inte så att hon säger det i ord), en hennes sätt att vara. Hon visar sällan glädje till andra eller nära andra vinner. Så nä jag hoppas inte hon vinner. Kristoffer eller L-O vill jag ska vinna.

Fast visar L-O särskilt mycket glädje när andra vinner då? Jag gillar honom men han säger oftast inte heller särskilt mycket. Och Kris håller också rätt låg profil imho.

Jag tycker tvärtom Helen alltid försöker va positiv mot dom andra men mest fått kyla tillbaka. I mina ögon fantastiskt hur både hon och Sofia visat sån sjysst vänlig attityd mot resten trots att dom hela vägen vart rätt utanför. Så tänker jag.

• flygrl
    Nandez skrev 2022-12-13 19:03:07 följande:
    Håller inte med om detta. Helen är en udda fågel absolut
    Lite udda är hon men med ett enda undantag där hon va beredd lägga sig i en Gränslandet-tävling för få ut nån av sina egna lagkamrater (Sandra & Bella) tycker jag hon vart vänlig, sjysst och värdig i sitt uppförande.
    Nandez skrev 2022-12-13 19:05:14 följande:
    Nandez skrev 2022-12-13 19:07:06 följande:
    Hade också hellre sett Sandra äkt
     Ja, hade vart dags nu mtp hon inte ens kunde stå för att hon kände till förgöraren. :/
    Nandez skrev 2022-12-13 19:11:08 följande:

Blir väl någon som åker i kväll

Säkert. Spännande men jag måste jobba vidare strax.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-12-13 08:52:16 följande:
    Ja,lite så.
    Men jag tänkt mer på Bella.

Ja,LO kan gärna få vinna.
    Jag vet inte vad jag ska tycka om det Christoffer gjorde med immunitetsförgöraren.
    Jag hoppas att han gjorde det med flit för att inte göra som Alex ville.
    Jag hoppas också att Kristoffer gjorde det med flit för att inte göra som Alex ville.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-13 19:01:07 följande:
    Molly menade Bella
    Ja jag har läst vad hon menade.
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-12-13 19:20:40 följande:
    Lite udda är hon men med ett enda undantag där hon va beredd lägga sig i en Gränslandet-tävling för få ut nån av sina egna lagkamrater (Sandra & Bella) tycker jag hon vart vänlig, sjysst och värdig i sitt uppförande.

smile5.gif

Ja, hade vart dags nu mtp hon inte ens kunde stå för att hon kände till förgöraren. :/

Säkert. Spännande men jag måste jobba vidare strax. smile5.gif

Jag håller med dig

Jobba lugnt
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-12-13 19:13:51 följande:

Fast visar L-O särskilt mycket glädje när andra vinner då? Jag gillar honom men han säger oftast inte heller särskilt mycket. Och Kris håller också rätt låg profil imho.

Jag tycker tvärtom Helen alltid försöker va positiv mot dom andra men mest fått kyla tillbaka. I mina ögon fantastiskt hur både hon och Sofia visat sån sjysst vänlig attityd mot resten trots att dom hela vägen vart rätt utanför. Så tänker jag.

Bra skrivet
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-13 19:28:18 följande:
    Jag hoppas också att Kristoffer gjorde det med flit för att inte göra som Alex ville.
    Så kan det vara
Svar på tråden Robinson 2022 Höst