• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • BeautifulLiz

Som vanligt har jag redan sett kvällens program, det går för sent för mig som går upp så brutalt tidigt på morgnarna.

Ska bli intressant att se vad ni tyckte, det får jag läsa till frukosten i morgon.

Jag är liksom aldrig med när det händer, som Idol som jag oftast ser dagen efter då jag sällan hänger vid TVn på fredagskvällar.

Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • BeautifulLiz
    flygrl skrev 2022-10-15 17:03:38 följande:

[ VARNING! Inlägget tar upp upp övergrepp på barn. :/ ]

Apropå elaka Robinson-deltagare så fick jag just veta nåt fruktansvärt. :/ Kommer ni ihåg Mathias Kristoffersson, den norrländska mannen som va med 2019?

Så här presenterades han av TV4 då:

">

Han gjorde väl inte så mycket väsen av sig i programmet, lite kufisk kanske men ändå helt ok.

Jag följer också Flashbacks Robinsontråd och där kom det upp att Mathias gripits av polisen efter ha planerat att våldta och tortera en 3-årig flicka. Det va en fälla som Patrik Sjöbergs sajt Dumpen satt upp där Mathias chattat med en fiktiv mamma med barn. Här kan man se skiten: https://dumpen.se/2022/09/06/robinson-gaddan-napp-144-borgafjall/

Det va nog fan bland det grövsta jag läst. Vilket monster han visat sig va. Störd jävel. Fy fan!
    Bra att Dumpen kunde hjälpa polisen sätta dit honom! Hoppas dom aldrig släpper honom igen.

Det var det jävligaste jag sett på länge. Herregud vilka männisor det finns!
    Lämpligt straff anstår jag från att skriva då jag inte vill bli avstängd.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • flygrl
    Nandez skrev 2022-10-15 19:26:59 följande:
    Jösses, vad hemskt

Vidrigt, man blir mörkrädd
    Verkligen. En farlig människa! Plötsligt förbleknar sånt man läst om andra Robinson-deltagare som rattfyllor, skattefusk mm. :/
    Nandez skrev 2022-10-15 19:28:07 följande:
    The Island verkar tufft
    Tufft men samtidigt intressant och sevärt. SVT har sänt flera säsonger men för tillfället finns inget material uppe på SVT Play: https://www.svtplay.se/the-island
    Nandez skrev 2022-10-15 19:29:29 följande:
    Jag håller med dig
    Nandez skrev 2022-10-15 19:30:27 följande:

I morgon är det dags för ö-råd

Spännande. Men varför så sent nu för tiden?

• flygrl
    Johannus skrev 2022-10-15 23:33:35 följande:
    Vet inte om jag hinner se Robinson i tid då jag är på danskurs. Återgått till gamla föreningen jag varit med i tidigare innan jag flyttade till Östergötland, men annars tittar jag på play och kommer och diskuterar efteråt.
    Som jag oftast då.
    Äh, man tittar väl när man har tid och möjlighet och tråden stänger ju aldrig så att säga.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-15 23:33:35 följande:
    Vet inte om jag hinner se Robinson i tid då jag är på danskurs. Återgått till gamla föreningen jag varit med i tidigare innan jag flyttade till Östergötland, men annars tittar jag på play och kommer och diskuterar efteråt.
    Man tittar när det passar och när man kan
  • flygrl
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-16 00:10:59 följande:
    Ja, men precis  

Verkligen! Får lite vibbar av killen som var med förra säsongen - Tommie... när det kommer till Pelle. Sigh. 

Ah, get it. Jag har inte heller varit så aktiv i lektrådarna på sistone, av samma anledning. Brist på tid och ork. Hoppas att vi möts i lektrådarna framöver  

Men vänta nu. På vilket vis menar du Tommie liknar Pelle? Som jag minns det va Tommie en helt annan typ av deltagare, väldigt stark på tävlingar men samtidigt rätt flummig och ja ganska udda. Eller minns jag fel?

Vi kommer att ses i lektrådarna framöver. Jajamensan!

Allt gott! Solig

• Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-16 00:10:59 följande:
    Ja, men precis smile1.gif  

Verkligen! Får lite vibbar av killen som var med förra säsongen - Tommie... när det kommer till Pelle. Sigh. 

Ah, get it. Jag har inte heller varit så aktiv i lektrådarna på sistone, av samma anledning. Brist på tid och ork. Hoppas att vi möts i lektrådarna framöver smile1.gif  
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-16 11:17:53 följande:
    Men fy så fruktansvärt! Vidrigt! 
    Verkligen vidrigt
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-10-16 13:38:45 följande:
    Som vanligt har jag redan sett kvällens program, det går för sent för mig som går upp så brutalt tidigt på morgnarna.

Ska bli intressant att se vad ni tyckte, det får jag läsa till frukosten i morgon.

Jag är liksom aldrig med när det händer, som Idol som jag oftast ser dagen efter då jag sällan hänger vid TVn på fredagskvällar.
    Minns att du går upp mycket tidigt
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-10-16 13:48:21 följande:
    Det var det jävligaste jag sett på länge. Herregud vilka männisor det finns!
    Lämpligt straff anstår jag från att skriva då jag inte vill bli avstängd.
    Verkligen vidrigt
Svar på tråden Robinson 2022 Höst