• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-16 21:43:16 följande:
    Varför då?
    Ja som Norrlänning så vill man ju att han hade fått immunitet....Han som vann vet jag inget om eftersom vissa inte får tv tid.

Det är nästan bara Valentino, Pelle som får tv tid. Ok att Ulf fick lite mer tid i dag. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-10-16 22:02:55 följande:
    Ja som Norrlänning så vill man ju att han hade fått immunitet....Han som vann vet jag inget om eftersom vissa inte får tv tid.

Det är nästan bara Valentino, Pelle som får tv tid. Ok att Ulf fick lite mer tid i dag. 
    Han verkar väl vara en av de starkare i laget också. 
  • Johannus

Jag tycker inte att Petra behöver säga att den som åker ut ska till Gränslandet...Vore bättre att gruppen tror att personen åker ut. Ingen spänning mera på Robinson när allt berättas för hela gruppen.

• molly50
    Johannus skrev 2022-10-16 22:04:19 följande:

Jag tycker inte att Petra behöver säga att den som åker ut ska till Gränslandet...Vore bättre att gruppen tror att personen åker ut. Ingen spänning mera på Robinson när allt berättas för hela gruppen.

Ja,precis. 
  • kokosnötmjölk
    flygrl skrev 2022-10-16 19:09:03 följande:
    Men vänta nu. På vilket vis menar du Tommie liknar Pelle? Som jag minns det va Tommie en helt annan typ av deltagare, väldigt stark på tävlingar men samtidigt rätt flummig och ja ganska udda. Eller minns jag fel? smile3.gif
    Egentligen inget mer än att de båda är lite socialt klumpiga och har kunnat kasta ur sig mindre lyckade/mindre snälla saker. 
  • kokosnötmjölk
    flygrl skrev 2022-10-16 19:29:07 följande:
    Ja, kolla in The Island vetja. smile5.gif

Veckofinal i Robinson kl. 22 en söndagkväll är ju väldigt sent mtp det väl rätt mycket också är ett familjeprogram?! Dalande tittarsiffror? Fast isf skulle dom väl inte storsatsa med två hela säsonger i år?
    Du verkar ju ha koll på the Island, du vet inte vart man kan se den brittiska The Island? Jag försökte googla men med mindre lyckad framgång... den svenska vet jag finns på discovery+. 

Veckofinalen har, vad jag minns, alltid gått 21-22 på söndagar. Sedan på vardagarna går den ju 19.30-20.00    
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-10-16 22:04:18 följande:
    Han verkar väl vara en av de starkare i laget också. 
    Har som inte fått någon fattning på Lars-Olov då han inte syns framför kameran så ofta, men ja jag tror att han är stark.
Svar på tråden Robinson 2022 Höst