• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-06 21:45:47 följande:
    Varför skulle han det
    Hänt är en tidning som skriver alla snyft skriverier.....Jo, men klart han kommer att synas i flera tv program.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-06 21:51:13 följande:
    Hänt är en tidning som skriver alla snyft skriverier.....Jo, men klart han kommer att synas i flera tv program.
    Läser inte tidningar som Hänt
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-06 21:53:33 följande:
    Läser inte tidningar som Hänt
    Inte jag heller, men svårt att undvika Rubriker på FB
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-06 21:56:54 följande:
    Inte jag heller, men svårt att undvika Rubriker på FB
    Har inte FB
  • Johannus

Det blev mycket jobbig program i kväll. Måste vara väldigt jobbigt för deltagare som får sorgliga meddelande mitt i programmet.  Gråter

• Johannus

Tror som dom på FB att Valle kommer att komma tillbaka eftersom Uffe måste lämna, även om jag såg att Julie kommer att komma tillbaka. Men på ett eller annat sätt kommer Valle komma tillbaka. (Inte för att jag vill det)....Tv 4 produktionen borde lägga mer energi på deltagare som är tystlåtna och inte låta bara ledartyper synas.....Men det är ju som sagt Sverige.....Den som blir mobbad förlorar oavsett det är i tv eller i riktiga verkligheten.

• molly50
    Johannus skrev 2022-11-06 21:31:48 följande:
    Ja eller hur.....Och garanterat kommer det att stå i Media att Valle gjorde detta med flit. Ok han kommer att synas på flera olika Tv program.
    Ja,det förvånar mig inte.
    Men tycker det var bra att Petra sa åt honom att det var sorgligt att han sagt sig vilja kämpa för vinst och sedan ge upp vid en motgång,trots att han kunnat få en chans till. 
Svar på tråden Robinson 2022 Höst