Kan man bli full på folköl?
Kan man?
Kan man?
Haha, kommer ihåg en tjej i högstadiet som var rädd att bli för full på starköl och höll sig till folköl. Men för att få någon som helst positiv berusning fick hon dricka många öl snabbt och det slutade med att hon kissade på sig.
Ja klart man kan. Varje folköl motsvarar ju i princip en grogg. Det gäller dock att hållla högt tempo.
Vi brukade hälla 5cl 40%:ig HB i varje folköl. Efter 3-4 sådana var det skrik och gråtfylla, fjortishångel och kräkande. En gång drack jag 3-4 sådana och en halv flaska bananlikör jag stulit från farmor och blev så full att jag fick blackout och svimmade av.
Haha, kommer ihåg en tjej i högstadiet som var rädd att bli för full på starköl och höll sig till folköl. Men för att få någon som helst positiv berusning fick hon dricka många öl snabbt och det slutade med att hon kissade på sig.
Hur enkelt som helst att bli full på folköl 3,5%, två burkar motsvarar en burk 7% starköl.
Man kan allt om man vill
Hur enkelt som helst att bli full på folköl 3,5%, två burkar motsvarar en burk 7% starköl.