Har knappt råd
Oj, tror även jag som är en smal kvinna skulle svälta i ert hushåll.
Stackars kille. Har han fickpengar så han kan köpa mer mat själv tills han får flytta till en mer normal (i maten) familj?
Oj, tror även jag som är en smal kvinna skulle svälta i ert hushåll.
Stackars kille. Har han fickpengar så han kan köpa mer mat själv tills han får flytta till en mer normal (i maten) familj?
#78 min 12 åring äter 6 och min man äter åtta om han äter mycket, jag äter fyra och det gjorde vårt andra barn också innan hen flyttade
Organisationens kav var att vi skulle ha rum och mat för EN extra - det har vi!
Men inte två, tre, eller fyra extra som ska äta vilket det blir om vi ska laga mer mat!
#141 vi har inkomst på 22.000 före skatt en hyra på 10.500 (el och vatten ingår) bil och övriga utgifter
Också väldigt uppenbart att du inte vet vad som förväntas av oss från organisationen. Frukost och måltid
Dom har gjort en nogran utredning innan och dom har uppföljning TVÅ gånger i månaden då vi och studenten får berätta hur vi upplever det. Det enda vi har klagat på är utgifter på mat. Studenten klagar på att det är svårt med vänner. Vi gör allt som förväntas av oss enligt organisationen annars hade som sagt till!
kanske hittar dom en ny familj till nästa termin annars får han avsluta och flyga hem.
#223 nej vi tvingar ingen i säng sluta övertolka allt jag skriver men vårt barn lägger sig då och vi vill varva ner så jag lägger mig ofta och läser eller kikar på mobilen. studenten gå då oftast in på sitt rum till han går och lägger sig, men då har vi andra somnat