klyban skrev 2022-11-28 11:58:25 följande:
Haha, och vad ska vi göra med det, eller menar du att kvinnor vill tvinga män tills sex tex som de arga och aggressiva incells, är du en?
Eller tycker du bara illa om kvinnor generellt?
Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2022-11-28 08:24:35 följande:
Så mycket ord och så lite sagt. Du kanske har någon i din omgivning som kan läsa artikeln högt för dig?
Jag kan läsa artikeln 100ggr och lika så för alla jag träffar, jag vet ändå inte vad du vill med den då du glömmer av att säga detta varje gång.
Men kanske nästa inlägg?
Jag inser du nu gjort dig fullständigt irrelevant då du inte längre vill delta i diskussionen sakligt längre.
Men och andra sidan är det sällan jag sett någon flippfloppa så med samma påstående, alla dessa extrem generaliseringar du höll på med i början, för sen helt sonika köra svart och vitt som argument, där en eller flera sakligt berätta du hade fel(helt elelr delvis), så vända du på steken och påstod det exakt omvända.
Vi alla förstår redan du aldrig kommer få rätt i detta ämne, och att du postat en länk om och om igen utan berätta vad du vill med den, ja, det är där vi alla inser att du har inget mer, och det vart ju tråkigt för dig.
Ännu mer ordbajseri och inget vettigt sagt den här gången heller. Du är verkligen urusel på att uttrycka dig i skrift. Att du inte förstår länkens koppling till TS säger mer om dina intellektuella kapacitet än länkens innehåll.
Du skriver vi. Vilka är vi. Vilka andra är det du anser dig företräda?