klyban skrev 2022-12-09 15:39:32 följande:
Vad ska svart och vitt argument ge diskussionen, utbildning och träffa kvinnor?
Eller försöker du påstå att det bara finns ingen utbildningen alls eller akademier utbildning?
Även männens utbildning är viktig. Bland 45-åriga män som bara har grundskoleutbildning är nästan 30 procent barnlösa (se grafik nedan). Bland jämngamla män med högskoleutbildning är andelen strax under 20 procent. Även här har klyftorna ökat på senare år ? allt fler lågutbildade män blir aldrig pappor.För det är en mer extrem generalisering du brukar ge.
Men hur man inte kan förstå att parbildning sker i skolorna, och att detta ger mer förhållande mellan varandra, än de som vägrar gå ur sin grotta.
Detta skall då ske under gymnasietiden.
Men det du berättar är "jag ska och vill inte ändra mig", men kräver sex ändå.
Borde du inte nu förstått att den och din taktik är fallerad?
Men kanske utan sex är ett det du vill ha, då du berättar att du aldrig har fel och alltid rätt.
Hur går det med kvinnorna tycker du?
Jag är gift sedan många år. Hur går det själv? Vi andra lärt oss vad sex och samlevnad är, och att eftergifter på ens personlighet och annat görs åt båda hållen.
Vilka mer än dig själv är det du anser dig tala för?
"Men först får du lämna forumen ,lämna huset, för där du sitter nu kommer det inte många kvinnor om ens en.
SÅ det kan man inte inbilla sig ger sex med en så litet urval.
Och lär dig att de flesta försök slutar i nobben, för det har vi andra lärt oss sedan länge och mycket länge också."
Återigen anser du dig tala för andra än dig själv.
Ger man inga eftergifter alls på sin personlighet, så blir det ingen sex.
Som man.Och inte tycka samtycke är något att bry sig om, ja, då är man på ett område MYCKET få kvinnor finner det acceptabelt, så få att det inte blir någon sex då.
Samtycke är en självklarhet.
Anonym (Ws) skrev 2022-12-08 20:45:33 följande:
Ok, ja om man menar de udda hatiska figurerna ja, och det kanske är den gängse betydelsen av incel idag. Jag tänker mer på ursprungliga användandet. Men inser att det nog är de kvinnofientliga oskulderna som tråden avser.
"Blir blir så tyvärr när man pratar om incells, så pratar man oftast endast om dessa arga och aggressiva som anser kvinnor är lägre stående varelser och ska göra som du säger.
Vart man får en så tokig idé ifrån är en gåta, men det är ett beteende som ger få av dom sex, och ingen av dom fattar det inte funkar, sånt är komiskt istället."
Incels får ju per definition inget sex så det krävs ju ingen direkt begåvning at dra den slutsatsen.
De flesta incells är snälla och trevliga människor som resten av befolkningen är allmänhet, dessa incells, det är något annat, de har tanken att samtycke är inget man behöver bry sig om i relationer med kvinnor.
Och det är en gåta att de inte fattar själva det är ett extremt oattraktiv egenskap.
Och det som får en att undra riktigt, jo, det är varför de inte ser nyttan med att förändra sig, de kan börja med sin politiska åsikt, för den är ofta lika havererad som deras syn på sex.
Och oavsett om den är höger eller vänster, så funkar inte extremism så bra heller, då det ofta innefattar fantasier om verkligheten, och sånt tröttar både kvinnor och män på sådant beteende.
Det blir män också, vad är poängen.
Och det skett mig med, och en kvinna bara vill ha sex med en och sen dra.
Eller ja, den dagen jag var tillgänglig för kvinnor då.
Upprepningar och omtugg...Och rata en kvinna som visat intresse, ja, beskriva henne som sur är snällt, då hon blir det och även arg.
Ser ingen direkt skillnad på män och kvinnor där, mer än att det ter sig lite olika.
Men varför pratar du om kvinnor när du inget vet om dom?
Efter två långa äktenskap anser jag mig ha viss koll."DU förstår ju inte ens att varför kvinnor har en större parbildning inom sitt yrke, och hur kan du ens missa att de är tillsammans i skolsalen och på raster och träffas, och sen senare på sitt jobb.
Vem får sig ens tanken att en ökad utbildning inte ger en annan profil av folk man träffar?
Eller vill du inte bara vara saklig?"
Det enda sakliga här är att du är sakligt tjatig i dina inlägg.
Och är du avundsjuk på dessa, utbilda dig då, och som du förstår så finns det mer än akademiska utbildningar, men kanske inte går in när du har ett svart och vitt tänk att det bara finns uteliggare eller professorer.
Även männens utbildning är viktig. Bland 45-åriga män som bara har grundskoleutbildning är nästan 30 procent barnlösa (se grafik nedan). Bland jämngamla män med högskoleutbildning är andelen strax under 20 procent. Även här har klyftorna ökat på senare år ? allt fler lågutbildade män blir aldrig pappor.Kvinnor OCH män, kan sitta klappa katten hur mycket de vill, då det är inget du bestämmer över.
Vet du inte om att kvinnor är autonoma och är individer?
För allt du säger tyder på annat, och sen ett steg till, varför prata för inscells och när du helt uppenbart inte ens förstår nått om det?
Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2022-12-09 08:05:52 följande:
Det är du som uppfattar dem som kvinnoföraktande så det får stå för dig.
Det räcker tryck visa endast på ditt namn så får vi se vad du får stå för, och det är inte många rätt ser man.
Det är bara din åsikt. En är att samtycke är inget att bry sig om, hur man ens komemr fram till detta, och EXTREMA generalisering på detta som berättar att du inte ens talar om nått mer än extremt få personer, och vad ska vi göra med dom och när de inte fattar att kvinnan är en individ och inte en madrass med ett hål i.
Vad tänker du om alla häradsbetäckare som skiter i samtycke?
Jag finner dina svart och vitt argument som du förstår att du har fel, och tror ingen ska märka detta om du tar de extrema ytterligheterna och extrema generaliseringar.
Men som du ser, alla gör.
Du generaliserar själv rätt friskt om incels. Även incels är individer ;)