Inlägg från: Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL)

Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?

klyban skrev 2022-10-27 18:13:42 följande:
    Så inget hade du då, men kanske komemr nästa inlägg?
    Du vann.
    Anonym (Klop) skrev 2022-10-27 17:54:39 följande:
    Uppenbarligen är du bitter på kvinnor TROTS allt det där. Det är du själv som påstår hur män ska vara och att kvinnor slipper allt sånt. 
    Jag konstaterar bara att jag är ett av många bevis för min tes.
    Anonym (Klop) skrev 2022-10-27 17:54:39 följande:
    Uppenbarligen är du bitter på kvinnor TROTS allt det där. Det är du själv som påstår hur män ska vara och att kvinnor slipper allt sånt. 
    Kvinnor har andra krav på sig. Skillnaden mellan kvinnor och män är att kvinnor kan göra något åt de krav män har.

Har mannen otur och har liten penis, är kortväxt är det inte mycket att göra.
    klyban skrev 2022-10-27 19:24:33 följande:

Och de är inge incells heller.
    Och vi andra normala vi undviker dessa oftast.

99% av alla incels är harmlösa men du väljer att haka upp dig på den procenten som uppenbarligen skrämmer och provocerar dig.
    klyban skrev 2022-10-27 20:47:14 följande:

Jag har aldrig någonsin pratat om incells som är nöjda med sin situation, och de är harmlösa som du säger.
    De jag pratar om är INTE harmlösa.

Vem har sagt att de harmlösa incelsen är nöjda?
    klyban skrev 2022-10-27 20:47:14 följande:

Jag har aldrig någonsin pratat om incells som är nöjda med sin situation, och de är harmlösa som du säger.
    De jag pratar om är INTE harmlösa.

Lever man i ofrivilligt celibat är man väl knappast nöjd? Skillnad vore om det var ett frivilligt celibat.
    Anonym (Klop) skrev 2022-10-27 20:53:36 följande:

Tolkningsföreträde, att inte vara en bitter, kvinnoföraktande incel är garanterat ett minimumkrav som dessa individer i allra högsta grad kan göra något åt. I stället så skyller dessa och du på att det är kvinnors fel och att kvinnor har för höga krav och att dessa mäns tillkortakommanden inte går att göra något åt. Du kan väl inte påstå att det är längden eller penisstorleken det handlar om?

Allt för att knuffa bort ansvaret för personlig utveckling. Näe, vi säger att det är kvinnors fel så behöver jag inte göra något åt mig.

Det är väl männens tur att få säga det kvinnor som rultar fram på gator och torg sagt länge... Jag duger som jag är!
    Anonym (Klop) skrev 2022-10-27 21:08:47 följande:
    jämför du överviktiga kvinnor med män som är bittra och kvinnoföraktande? Dessa kvinnor skyller antagligen inte sin övervikt på männen. Det du inte verkar inse är att kvinnor nästan omöjligt kan bli ihop med någon som är bitter och kvinnoföraktande. Hur skulle det gå till? Skulle krävas en ganska stor dos av självförakt för att kunna göra något sånt. Vilket dessa män narcissistiskt inte inser, allt är ju kvinnors fel, det får han bekräftat varje gång han får nobben.  
    Män skall vara dörrmattor som krälar för kvinnorna...
    Emer66 skrev 2022-10-27 21:58:30 följande:
    Men seriöst,  hör du ens dig själv?  

Om alla kvinnor bara gillade en viss typ av män så skulle nästan alla kvinnor och män vara singlar.  

I verkligheten skaffar 80% av alla män barn, och 75% bor sambo * och många har så klart flickvän utan att vara sambo.  

Så de allra flesta svenska män lyckas tveklöst få seriösa förhållanden med kvinnor - utan att se ut som Stålmannen. 

* källa: SCB 
    Kvinnor VILL ha en typ av man men inser att de får nöja sig med de som blir över.
    Anonym (Klop) skrev 2022-10-27 23:04:14 följande:

Tolkningsföreträde, anser du verkligen att om en man inte är bitter och kvinnoföraktande så är han en dörrmatta??

De män som är dörrmattor lever i förhållanden. Tillåter man sig inte att bli en dörrmatta lever man ensam.

Kvinnor är hemmets självutnämnda projektledare och männen jamsar med.

Svar på tråden Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?