Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?
Lathet beror det sällan på.
Riktiga män?

Det kan nog finnas en sanning där, dock så vill dom inte göra sig mer attraktiva för en tilltänkt partner.
Vi alla andra gör detta, många kvinnor gör detta dagligen, men du ska inte lyfta ett finger i gengäld.
Det är ingen attraktiv egenskap det heller och inte lyfta ett finger.
Du har ett gäng frågor du vägrar svara på, och eftersom du inte gör det, så kan ingen hjälpa dig med dina problem, inte ens någonsin.
Och ja, sen din extrema ovilja att ta in vissa saker som vi alla andra håller på med och gör oss till för den tilltänkta partnern och att gå vidare när man blivit nobbad.
Och den som inte tar nobben väl och återkommer, ja, den får veta varför och med en överdrift.
Och den verkar skett dig många ggr, så vad är det som gör att du inte kan släppa att bli nobbad?
Tänk om jag skulle älta alla ggr jag blivit nobbad, skulle inte ens hunnit med träffa såna kvinnor som inte nobbar en.
Ser att du inte läst nått av användaren, den säger nope, inget jag behöver bry mig om och då i klartext.
Men kvinnor, de ska minsann göra allt för han.
Tycker du det låter rätt i dina öron?
Och riktigt riktigt intressant du börjar prata om politik, och när vi talar om att vi gör oss fina för vår partner och de allra flesta av oss.
Det mest intressanta är dock att du inte frågar användaren nått, är ni samma person?
Kvinnor gör sig inte fina för män.
Tänk att en 12 år gammal artikel fortfarande är aktuell.
www.aftonbladet.se/debatt/a/J1lGAm/natdejting-befaster-vara-konsroller
"Hur könsrollerna har förändrats och hur de påverkar oss är en perenn i den svenska debatten. Men när vi vill träffa en partner på nätet är det som ingenting har hänt, enligt dagens debattör. På nätdejtingsidorna lever och frodas alla könsstereotyper, menar han."
IRL ser det ungefär likadant ut förutom att män har blivit mer passiva efter metoo.
HAHAHA, men då hoppar man ju över det steget.
Men visst gör de flesta kvinnor sig fina var dag.
Och varför ska inte män göra det samma?
Det har jag alltid gjort, även om det inte har varit mycket att arbeta med, och sex var aldrig ett problem även om man inte ens sökte kvinnor.
Och det är bara en debattartikel inget mer.
Kvinnor gör sig fina för andra kvinnor.
Om sex inte var ett problem så säger det mer om de kvinnor du umgås med än om dig.
Självklart avfärdar du artikeln eftersom den inte passar din agenda.
ROLF, vad betyder ens detta för nått i ämnet, för detta var ovanligt konstigt det du skriver.
Undrar vart du lever som missar att flesta kvinnor gör sig snyggare dagligen.
Eller försöker du säga alla kvinnor är homosexuella?
Eller försöker du säga att kvinnor vill göra sig mer attraktiva än andra kvinnor och för göra sig mer attraktiva för män än de andra kvinnorna?
För om du menar ettan, ja, då inser man det är helt fel.
Och menar du tvåan, så är du tillbaka på det jag säger.
Det är OTROLIGT intressant att du inte vill diskutera med incellen.
Undrar vad det är om och what gives?
Med en enkel sökning här på forumet kan du själv läsa otaliga kvinnor som bedyrar att de gör sig fina för sig själva och att de minsann inte är männens ögongodis. Menar du att alla dessa kvinnor ljuger?
Beträffande att diskutera med en idiot...
Mark Twain said, ?Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"
Du får ta det som ett erkännande att jag ger dig mitt samtycke att diskutera för annars vore ju vårt samtal ett verbalt övergrepp från din sida :)
Det saknar betydelse för vem de gör sig snygga för, de gör sig snygga exakt som jag sade.
Den användaren tycker den inte ska göra sig snygg alls, och kvinnorna ska ösa sig över han.
Du förstår denna "mini" skillnad
Undrar när du ska en diskussion med den användaren och lära dig nått varför tonen är vad den är, att du vägrar detta berättar rätt mycket och att du redan vet jag har rätt, alternativt att det är samma person, som person eller som en incell till som inte förstår verkligheten så väl.
Familjeliv är ett öppet forum, jag svarar och citerar vem jag vill, så även du och rätten att inte göra, även om det berättar så mycket.
Så ditt samtycke till att svara eller inte är 100% irrelevant.
Samtycke att ha sex, det är däremot fundamentalt, för utan samtycke och forcerar sex, det är = Våldtäkt.
Men sure, din ordlek var rolig en gång, nu andra inte så.
Jag har svårt?
NÄ, den användare har berättat mer än en gång att samtycke är inget att bry sig om i hans tycke.
Och om du refererar till ett öppet forum, ja, där är det så enkelt att ingen behöver samtycke av någon för svara och citera.
Frågor på någon av dessa?
Det är rätt intressant dock att få nya diskussioner i tråden, som komiskt handlar om mig över ämnet incells.
Att jag frågar en incell vad den har för krav och den vägrar svara?
Hur den pratar om finansiera sexliv, och när incellen har samma rättigheter?
Ifrågasätter incellen varför samtycke är inget att bry sig om?
Och detta är bara en liten del, och att du inte ens engagerat och fråga eller förstå användaren, ja, det berättar något är allvarligt fel.
Ja, jag är ointressant, men det är ad hominem, det vill säga argument för person över sak.
Och mitt beteende är saklighet, och det irriterar dig.
Kanske du ska testa saklighet och lära dig nått av användaren?
Min person är som du säger ointressant och irrelevant, ändå verkar detta var din enda diskussionspunkt min person
Det mest intressanta är du smet ifrån varför jag har fel i att samtycke i sex är den enda vägen till sex.
Och det mest intressanta är att du tror det behövs samtycke för posta på ett öppet forum som Familjeliv, där alla kan citera och posta vad de vill nästan.
Så när kommer sak, för det innebär du får diskutera med denna användare för detta.
Men det har vi alla insett som läser, skriver och följer tråden inte kommer ske.
Och här lite sak som du glömde av att svara på det inlägget du citerande.
På tal om sak då:
"Att jag frågar en incell vad den har för krav och den vägrar svara?
Hur den pratar om finansiera sexliv, och när incellen har samma rättigheter?
Ifrågasätter incellen varför samtycke är inget att bry sig om?"
Det är lugnt dock, vet du aldrig kommer hänge dit till sak, och återgå till ad hominem och argument mot person istället.