Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Hjälp kan det blivit något fel med testet?

Ett av de starkast positiva testen jag sett här på F.L Så gravid är du, frågan är bara hur långt gången. Rekommenderar att du gör ett VUL så du får veta.

• Jag är bara jag

Svarar på din första fråga också. Gravtest kan visa falskt positivt om kvinnan tagit ägglossningsspruta och testar inom 11 dagar efter och vid vissa cancerformer hos män. Inte annars.

• Jag är bara jag
    dinchey skrev 2022-10-18 21:58:34 följande:
    Tack för era svar! Tog ett test med clearblue och det stod gravid 2-3 Skäms Jag är så chockad men orolig att det är något fel eftersom jag i två veckor haft mycket mensvärk till och från. Inte lite molvärk bara utan kramper som kommer några gånger om dagen som verkligen känns. Det pågår någon minut åt gången bara men när det sker så känns det rätt mycket. Är det normalt och är det någon fler som känt så? 
    Så minst i v.5. Molvärk kan göra rejält ont. Bara en gång haft så ont själv en kort stund, men läst om många andra som haft det längre. Du bör som sagt göra ett VUL för att slippa undra över allt.
  • Jag är bara jag

Ring kk och fråga. Får du ingen tid inom rimlig tid så boka privat. Kan vara värt den summan.

Svar på tråden Hjälp kan det blivit något fel med testet?