• Agdaa

Varför vill man inte ha fönster längst bak i husbilen?

När jag kollar runt så har nästan inga husbilar fönster längst bak. Varför? Finns det någon bra anledning till det? Jag skulle känna mig tryggare om jag kan se ut åt alla håll, speciellt om man ställer sig lite ensligt

• Svar på tråden Varför vill man inte ha fönster längst bak i husbilen?
  • Agdaa

Jag vill oxå ha fönster åt alla håll eftersom jag reser ensam och skulle känna mig säkrare. Kallras är jag inte så orolig för ändå eftersom jag ska åker långt söderut mesta tiden.
    Jag tycker det är väldigt dåligt utbud i Sverige generellt o tycker att nästan alla ser likadana ut o väldigt plastiga och i stort sett samma inredning i alla så att bygga själv låter toppen tycker jag men har tyvärr inte de färdigheterna men skulle va toppen om man kunde beställa en husbil efter sina egna önskemål.
    Jag kollar ofta nya husbilar på youtube för att se nya ideer och tycker att de bästa finns i usa och tycker att det är konstigt att inte nordiska företag kan ta efter lite smarta ideer därifrån när de utvecklar men tar gärna emot tips om någon vet nåt bra ställe att beställa ifrån här i europa oxå

Svar på tråden Varför vill man inte ha fönster längst bak i husbilen?