• Anonym (Guldkorn)

Man saknar inte xx förrän båset är...

Anonym (Osalig) skrev 2022-10-19 15:20:12 följande:
    För att jag är i sorg av saknad. Att ha tappat en person som betytt så mycket och som jag kanske aldrig mer får träffa. Outhärdligt.

Ingen som känner igen sig?
    En del människor beör en på djupet. Får en att må bra och vara i harmoni. Allt känns så naturligt. 

När man tappar ett av de guldkornen som man möter på livets väg, då gör det ont. 

Kanske en dag är hon redo att vara din vän.... 
  • Anonym (Guldkorn)

Det är inte alltid svart eller vitt när man gör slut.

En del beslut begrundar man och är tveksam om det var rätt. 

Under hela livet faktiskt.

Människor som man aldrig glömmer eller helt kommer över. Oavsett vem som gjorde slut. 

Som man hade nåt extra med. 

• Anonym (Guldkorn)
    Bis mis skrev 2022-10-27 00:19:35 följande:
    Varför trodde du att hon skulle vilja fortsätta vara vän med dig? Utan att direkt veta så låter du inte som om du har betett dig särskilt bra, såna människor har i alla fall inte jag i min vänkrets. 

Tycker du ska berätta dom där sakerna du vill säga till henne för den du flirtade med istället t ex. Du prioriterade bort exet från ditt liv, självklart så vill hon inte att du ska finnas i hennes mer. 

I detta läget du har valt är rätt att tänka över ditt beteende och lära dig av hur du känner nu. Om du bryr dig om henne så låt henne vara och bespara henne att ha dig i sitt liv. Du mår dåligt nu och det är ju jobbigt för dig...har du funderat över hur hon känner?
    Väldigt bra skrivet.
Svar på tråden Man saknar inte xx förrän båset är...