• Anonym (Ts)

    Neg test ÄL+10, plus några dagar senare??

    Behöver solsken nu! Vill höra från er som testat negativt gravtest ÄL+10 men plussat någon eller några dagar senare. Alltså helt blankt ÄL+10 då.

    snälla -  visst finns niii?

  • Svar på tråden Neg test ÄL+10, plus några dagar senare??
  • Anonym (Massor)

    Det finns säkerligen jättemånga eftersom + redan på äl+10 är ovanligt. Testa om 3 dagar igen.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Massor) skrev 2022-10-25 12:48:58 följande:

    Det finns säkerligen jättemånga eftersom + redan på äl+10 är ovanligt. Testa om 3 dagar igen.


    Aha, trodde det var vanligare, men får hoppas mensen inte kommer och testa igen senare då...
  • Anonym (Massor)
    Anonym (Ts) skrev 2022-10-25 13:11:30 följande:
    Aha, trodde det var vanligare, men får hoppas mensen inte kommer och testa igen senare då...
    Nej då, ju närmare BIM och efter BIM ju fler gravida som får plus.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Massor) skrev 2022-10-25 13:51:41 följande:
    Nej då, ju närmare BIM och efter BIM ju fler gravida som får plus.
    Fast jag är på BIM-2. Har kort sån fas mellan ÄL och mens.
  • Anonym (Massor)
    Anonym (Ts) skrev 2022-10-25 13:55:25 följande:
    Fast jag är på BIM-2. Har kort sån fas mellan ÄL och mens.
    Ja, det är såna som du jag menar med efter BIM. Långt ifrån alla får plus 12 dagar efter äl och har man då som du 12 dagars lutealfas kan man få vänta 1-3 dagar till på plusset. Dvs man hamnar efter BIM.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Massor) skrev 2022-10-25 13:57:23 följande:
    Ja, det är såna som du jag menar med efter BIM. Långt ifrån alla får plus 12 dagar efter äl och har man då som du 12 dagars lutealfas kan man få vänta 1-3 dagar till på plusset. Dvs man hamnar efter BIM.
    Aah. Ja alltså jag tyckte det ju kändes tidigt med såna gravtest som ska kunna visa plus 5-6 dagar innan beräknad mens, det är ju typ en knapp vecka till en vecka efter ÄL för mig....
  • Anonym (Massor)
    Anonym (Ts) skrev 2022-10-25 13:58:58 följande:
    Aah. Ja alltså jag tyckte det ju kändes tidigt med såna gravtest som ska kunna visa plus 5-6 dagar innan beräknad mens, det är ju typ en knapp vecka till en vecka efter ÄL för mig....
    De testen utgår från 14 dagars lutealfas. Och ytterst få får plus så tidigt ändå så enligt mig säljs de bara i syfte att få folk att testa för tidigt, köpa fler test och på så vis tjänar de pengar.
Svar på tråden Neg test ÄL+10, plus några dagar senare??