• Jim84

Auto-fellatio (att suga av sig själv)

Som tonåring upptäckte jag att jag var tillräckligt vig för att suga min egen kuk. Det var väldigt bökigt och jag nådde precis runt ollonet med läpparna. Hur som helst var det en sensation för mig som oskuld, även om den allt annat än avslappnade ställningen omöjliggjorde för mig att komma så. Minns det mest som ett intressant inslag i samband med onani som jag på grund av krånglet bara praktiserade vid några tillfällen. När jag ett eller ett par år senare började ha flickvänner (som gladeligen gav mig avsugningar, utan att för den skull vara akrobater) kändes det dessutom som en väldigt överflödig sysselsättning. Idag skulle jag inte ens våga mig på att försöka, då jag är betydligt stelare.

Finns andra med erfarenheter av att suga av sig själva? Någon som lyckats komma i sin egen mun?

Kan tillägga att jag inte har någon extremt lång kuk, så det borde finnas en och annan med erfarenhet av detta (dock är det väl kanske inget man springer runt och pratar om).

• Svar på tråden Auto-fellatio (att suga av sig själv)
  • Jim84
    Anonym (Flickvännen) skrev 2022-10-27 00:37:07 följande:

Jag träffade en grabb i ungdomens dar, vi var väl nyss fyllda 15 så det var både intressant, spännande och lite av en bragd när man hade gjort det ena och det andra, varpå det kom fram att han kunde detta och jag fick bevis...

Jag var också 15-16 har jag för mig Och jag hade aldrig vågat visa det för någon då. Kul för dig ändå (?) att du fick ta del av hans trick!
  • Jim84
    Anonym (Emelie) skrev 2022-10-27 10:13:49 följande:

Trådarna här på familjeliv blir bara sjukare och sjukare 🤮

Fattar inte riktigt heller vad det sjuka skulle vara. Knappast sjukare än att låta någon annan smaska på ens kön - eller? Är det sjukt att tillfredsställa sig själv med handen också då menar du?

• Jim84
    Anonym (Sicko) skrev 2022-10-27 10:30:08 följande:

Ja, sjukt eller hur, att vara nyfiken och i ungdomen vilja testa saker!?
    I mina tonår provade jag ett antal gånger och lyckades komma ett fåtal gånger. Kunde både ligga på rygg samt böja mig fram sittandes och suga av mig själv. Ingen hit att där och då lägga satsen i sin egen mun, men jag vet iallafall hur min sperma smakar nu.

Jag kunde ändå uppskatta att förstå hur det skulle Kännas för någon annan att ha min kuk i sin mun.

Det finns ju enklare sätt att ta reda på smaken av sin egen sperma om man är nyfiken :)

• Jim84
    Anonym (Johann) skrev 2022-11-24 18:32:03 följande:

Jo jag kunde detta i tonåren. Gjorde det regelbundet och kom djupare och djupare runt kuken efter några månaders "träning". Sprutade även i munnen men fick tyvärr skamkänslor efteråt.. idag är jag 35år och för ca ett år sen bestämde jag mig för att försöka träna mig tillräckligt vig igen. Jag gav det dock bara 1månad ungefär sen gav jag upp för det kändes så otroligt långt bort.. då har jag ändå 20cm kuk och relativt vig och vältränad (lite bukfett men fortfarande smal). Älskar min kuklukt och får aldrig en avsugning annars, sperma tänder mig också enormt, dock tappar jag lusten för mycket efter jag sprutat för att tex slicka upp det från handen eller liknande...så hade varit bra att kunna spruta direkt i munnen!

Nån som kan detta som vuxen? Eller har tips på stretch och vighetsövningar?

Jag minns att det kändes som en riktig avsugning (såklart!), med mental kåthetsbonus att samtidigt ha kuk i munnen...

Testat att suga av någon annan? Om inte så låter det ju onekligen som något för dig.

Inga tips på övningar att ge och det var ju så länge sen. Har för mig att jag provat igen vid senare tillfälle men att det kändes så ovärt ansträngningen. Men när det begav sig minns jag att jag både satt på golvet och någon stol och sög.

Hade ändå varit intressant att testa med partnern. Typ att vi båda suger och runkar min kuk i varandras munnar.
  • Jim84
    Anonym (Johann) skrev 2022-11-24 20:18:56 följande:

Nej tyvärr har aldrig fått suga kuk, och har svårt att tro jag någonsin kommer få göra det, tyvärr. Är gift med en trångsynt homofobisk kvinna. 

Min fantasi om kukar och sperma går i skov med ca 1 års uppehåll, och varar då ca 3-6månader. Det är i slutet av en sådan period jag börjar överväga stretching för att nå min ungdoms potential. 

Jobbigt läge. Men du är ju ändå fri att göra det, med eller utan hennes vetskap, tycker jag.

Sedan är det ju två helt olika ämnen, men ändå.

• Jim84
    Anonym (Nack och ryggskador) skrev 2023-01-22 22:54:42 följande:
    Har skadat mig själv just på det sättet genom att försöka i "pretzel" som tur var bara just en muskelsträckning i nacken. Men vill verkligen varna för detta för det är verkligen inte roligt att förklara på akuten att man försökt slicka sig själv mellan benen  :(
    Haha, ska man någon gång tumma på sanningen är det väl ett väl valt tillfälle.

- jag sträckte nacken när jag utförde yog/avancerad stretching, doktorn.
    - jaså, det råkar inte vara så att du försökte slicka/suga dig själv?
  • Jim84
    prospicientia skrev 2023-01-27 14:56:02 följande:

Nja, jag kunde nå ollonet med tungan i min gröna ungdom ibland, men idag är det det ingenting jag är intresserad av att försöka ens. Jag berättade det för en tjejkompis en gång och hon sa att hon lyckats nå sig själv. Men det måste ju vara mycket svårare för en kvinna att nå, tycker jag.

Generellt ja. Hon måste varit väldigt vig.

Autocunnilingus, fascinerande. Såg ett foto av en (påklädd) gymnast en gång, som låg böjd på ett sådant sätt att man förstod vad hon måste ha varit kapabel till utan kläder.
  • Jim84
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-02-02 14:16:49 följande:

En variant. Jag som man gillar att skicka min fru vaginalt. Jag gillar också att penetrera vaginalt med min kuk.

Slog mig:
    Finns det dem som fixar att göra båda sakerna samtidigt?

Nyfiken om det finns de som kan göra det. Jag är för gammal och stel...

Det kanske skulle funka men med tanke på hur bökigt det är att genomföra på egen hand så tänker jag att det skulle vara svårt.
  • Jim84
    smnlars skrev 2023-03-16 12:30:46 följande:

ha ha skulle jag kunnat det , hade jag aldrig gått ut 

Det låter roligare än vad det är, tro mig.
  • Jim84
    Anonym (Nack och ryggskador) skrev 2023-10-22 16:01:28 följande:

Som jag skrev sist. Gör inte det här. Det är verkligen INTE roligt att vara på akuten med skarpa huggande smärtor i nacken och behöva försöka förklara att man försökte slicka sig själv mellan benen. Dels smärtan/skaderisken och dels hur dömd man blir, personal på akuten skall ju ha sett det mesta osv. men det syns i deras ögon att de tänker "Är hon helt sjuk i huvudet?" 

Min flickvän bad mig faktiskt om en show, efter att jag vid tillfälle avslöjat min (tidigare) förmåga. Var dock tvungen att göra henne besviken av skäl du anger. Det är möjligt att jag fortfarande fixar det men erfarenheter av ryggsmärta på senare år får mig att avstå. Och hon förstod först inte att det var så ansträngande.

Men som sagt, jag är glad över att ha upplevt känslan! Jag vet ju inte minst hur det känns för andra att ha den i munnen.
  • Jim84
    Anonym (Jpg) skrev 2023-10-29 09:28:58 följande:
    Varför är DET så viktigt? Egentligen? Vill du vara som en självbefruktande komodovaran? 
    Vet för lite om kommodovaraner för att kunna svara på frågan

Men nej, jag hade klarat mig utan erfarenheten. Men det har ju som sagt ändå tillfört en något större förståelse, så här känns det alltså att ha mig i munnen.
Svar på tråden Auto-fellatio (att suga av sig själv)