• Tor 27 okt 00:27
    4560 visningar
    17 svar
    +2
    17
    4560

Auto-fellatio (att suga av sig själv)

Som tonåring upptäckte jag att jag var tillräckligt vig för att suga min egen kuk. Det var väldigt bökigt och jag nådde precis runt ollonet med läpparna. Hur som helst var det en sensation för mig som oskuld, även om den allt annat än avslappnade ställningen omöjliggjorde för mig att komma så. Minns det mest som ett intressant inslag i samband med onani som jag på grund av krånglet bara praktiserade vid några tillfällen. När jag ett eller ett par år senare började ha flickvänner (som gladeligen gav mig avsugningar, utan att för den skull vara akrobater) kändes det dessutom som en väldigt överflödig sysselsättning. Idag skulle jag inte ens våga mig på att försöka, då jag är betydligt stelare.

Finns andra med erfarenheter av att suga av sig själva? Någon som lyckats komma i sin egen mun?

Kan tillägga att jag inte har någon extremt lång kuk, så det borde finnas en och annan med erfarenhet av detta (dock är det väl kanske inget man springer runt och pratar om).

• Svar på tråden Auto-fellatio (att suga av sig själv)
  • Anonym (Flick­vännen­)
    Tor 27 okt 00:37
    +1

Jag träffade en grabb i ungdomens dar, vi var väl nyss fyllda 15 så det var både intressant, spännande och lite av en bragd när man hade gjort det ena och det andra, varpå det kom fram att han kunde detta och jag fick bevis...

• Anonym (Sophi­e)
    Tor 27 okt 00:38
    Anonym (Flickvännen) skrev 2022-10-27 00:37:07 följande:

Jag träffade en grabb i ungdomens dar, vi var väl nyss fyllda 15 så det var både intressant, spännande och lite av en bragd när man hade gjort det ena och det andra, varpå det kom fram att han kunde detta och jag fick bevis...

Kunde han suga sig själv till orgasm?
  • Anonym (licky­)
    Tor 27 okt 00:42

Jag kan slicka mej där bak om jag vill men finner inget nöje i det.

• Tor 27 okt 00:57

Jag kan villigt erkänna att jag klarat samma som du men inte mer.

• Tor 27 okt 07:30
    +1
    Anonym (Flickvännen) skrev 2022-10-27 00:37:07 följande:

Jag var också 15-16 har jag för mig Och jag hade aldrig vågat visa det för någon då. Kul för dig ändå (?) att du fick ta del av hans trick!
  • Anonym (Nyfik­en)
    Tor 27 okt 09:32

Tror detta är relativt vanligt bland iallafall unga män att det testas. Tror nog trots allt att det är relativt få som är tillräckligt viga för att kunna.

Och för att de som lyckas så är det väl bara en erfarenhet rikare i så fall, har svårt att tro att det ger så mycket mer. Kanske finns det dem som använder detta regelbundet som onanimetod, vad vet jag.

Har svårt att tro att det är jättevanligt att man visar sina skills för partner, men om alla inblandade tycker det är trevligt så är väl det bra...

Jag personligen kan inte, har aldrig kunnat och aldrig saknat det direkt heller. 

• Anonym (Emeli­e)
    Tor 27 okt 10:13
    -2

Trådarna här på familjeliv blir bara sjukare och sjukare 🤮

• Anonym (Sicko­)
    Tor 27 okt 10:30
    +1

Ja, sjukt eller hur, att vara nyfiken och i ungdomen vilja testa saker!?
    I mina tonår provade jag ett antal gånger och lyckades komma ett fåtal gånger. Kunde både ligga på rygg samt böja mig fram sittandes och suga av mig själv. Ingen hit att där och då lägga satsen i sin egen mun, men jag vet iallafall hur min sperma smakar nu.

• Tor 27 okt 22:29
    +1
    Anonym (Emelie) skrev 2022-10-27 10:13:49 följande:

Fattar inte riktigt heller vad det sjuka skulle vara. Knappast sjukare än att låta någon annan smaska på ens kön - eller? Är det sjukt att tillfredsställa sig själv med handen också då menar du?

• Tor 27 okt 22:33
    +1
    Anonym (Sicko) skrev 2022-10-27 10:30:08 följande:

Ja, sjukt eller hur, att vara nyfiken och i ungdomen vilja testa saker!?
    I mina tonår provade jag ett antal gånger och lyckades komma ett fåtal gånger. Kunde både ligga på rygg samt böja mig fram sittandes och suga av mig själv. Ingen hit att där och då lägga satsen i sin egen mun, men jag vet iallafall hur min sperma smakar nu.

Jag kunde ändå uppskatta att förstå hur det skulle Kännas för någon annan att ha min kuk i sin mun.

Det finns ju enklare sätt att ta reda på smaken av sin egen sperma om man är nyfiken :)

• Anonym (Jpg)
    Fre 28 okt 00:01
    Anonym (Emelie) skrev 2022-10-27 10:13:49 följande:

👍
  • Anonym (Flick­vännen­)
    Fre 28 okt 02:37
    Anonym (Sophie) skrev 2022-10-27 00:38:20 följande:
    Kunde han suga sig själv till orgasm?
    Har inget minne av att det var något form av mål. Mest uppvisa det faktum att han nådde/kunde. Precis som folk som kan vicka på öronen, eller slicka på sin egen nässpets, liksom något att visa upp men sedan var syftet uppnått.
    Jim84 skrev 2022-10-27 07:30:10 följande:
    Jag var också 15-16 har jag för mig Och jag hade aldrig vågat visa det för någon då. Kul för dig ändå (?) att du fick ta del av hans trick!
    Läs ovan, jag tyckte nog mer att det var obehagligt men lite fascinerande att det går, just som ovan, något man kan men inget man gör mer än en spex grej då möjligen så att säga, för att majoriteten inte kan det.
  • Ons 23 nov 07:07

Ingen annan som har erfarenhet av detta att dela?

• Anonym (Johan­n)
    Tor 24 nov 18:32

Jo jag kunde detta i tonåren. Gjorde det regelbundet och kom djupare och djupare runt kuken efter några månaders "träning". Sprutade även i munnen men fick tyvärr skamkänslor efteråt.. idag är jag 35år och för ca ett år sen bestämde jag mig för att försöka träna mig tillräckligt vig igen. Jag gav det dock bara 1månad ungefär sen gav jag upp för det kändes så otroligt långt bort.. då har jag ändå 20cm kuk och relativt vig och vältränad (lite bukfett men fortfarande smal). Älskar min kuklukt och får aldrig en avsugning annars, sperma tänder mig också enormt, dock tappar jag lusten för mycket efter jag sprutat för att tex slicka upp det från handen eller liknande...så hade varit bra att kunna spruta direkt i munnen!

Nån som kan detta som vuxen? Eller har tips på stretch och vighetsövningar?

Jag minns att det kändes som en riktig avsugning (såklart!), med mental kåthetsbonus att samtidigt ha kuk i munnen...

• Tor 24 nov 19:59
    Anonym (Johann) skrev 2022-11-24 18:32:03 följande:

Jo jag kunde detta i tonåren. Gjorde det regelbundet och kom djupare och djupare runt kuken efter några månaders "träning". Sprutade även i munnen men fick tyvärr skamkänslor efteråt.. idag är jag 35år och för ca ett år sen bestämde jag mig för att försöka träna mig tillräckligt vig igen. Jag gav det dock bara 1månad ungefär sen gav jag upp för det kändes så otroligt långt bort.. då har jag ändå 20cm kuk och relativt vig och vältränad (lite bukfett men fortfarande smal). Älskar min kuklukt och får aldrig en avsugning annars, sperma tänder mig också enormt, dock tappar jag lusten för mycket efter jag sprutat för att tex slicka upp det från handen eller liknande...så hade varit bra att kunna spruta direkt i munnen!

Nån som kan detta som vuxen? Eller har tips på stretch och vighetsövningar?

Jag minns att det kändes som en riktig avsugning (såklart!), med mental kåthetsbonus att samtidigt ha kuk i munnen...

Testat att suga av någon annan? Om inte så låter det ju onekligen som något för dig.

Inga tips på övningar att ge och det var ju så länge sen. Har för mig att jag provat igen vid senare tillfälle men att det kändes så ovärt ansträngningen. Men när det begav sig minns jag att jag både satt på golvet och någon stol och sög.

Hade ändå varit intressant att testa med partnern. Typ att vi båda suger och runkar min kuk i varandras munnar.
  • Anonym (Johan­n)
    Tor 24 nov 20:18

Nej tyvärr har aldrig fått suga kuk, och har svårt att tro jag någonsin kommer få göra det, tyvärr. Är gift med en trångsynt homofobisk kvinna. 

Min fantasi om kukar och sperma går i skov med ca 1 års uppehåll, och varar då ca 3-6månader. Det är i slutet av en sådan period jag börjar överväga stretching för att nå min ungdoms potential. 

• Fre 25 nov 17:16
    Anonym (Johann) skrev 2022-11-24 20:18:56 följande:

Nej tyvärr har aldrig fått suga kuk, och har svårt att tro jag någonsin kommer få göra det, tyvärr. Är gift med en trångsynt homofobisk kvinna. 

Min fantasi om kukar och sperma går i skov med ca 1 års uppehåll, och varar då ca 3-6månader. Det är i slutet av en sådan period jag börjar överväga stretching för att nå min ungdoms potential. 

Jobbigt läge. Men du är ju ändå fri att göra det, med eller utan hennes vetskap, tycker jag.

Sedan är det ju två helt olika ämnen, men ändå.

Svar på tråden Auto-fellatio (att suga av sig själv)
Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.