• Anonym (Desperat)

Vill bara bli slickad!

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2 år. Han har slickat mig kanske 10 ggr. Bara en gång till orgasm. 
    Älskar verkligen det och saknar det så otroligt mycket. 
    Önskar det fanns en man som bara ville slicka mig och sen inget mer. Är emot otrohet men när man är i denna situation så börjar man ändå förstå varför vissa är det. 
    Har frågat om han vill slicka men han säger "senare". 
    Jag är rakad och ren. Så varför vill han inte slicka mig?! 
    Jag ger han avsugning 2-4 ggr per vecka..

• Svar på tråden Vill bara bli slickad!
  • Anonym (Fittslickarn)

Jag älskar att slicka. De är verkligen en kick. Alla sinnen aktiveras på mig. Syn, lukt, smak, hörsel och känsel. Avgudar det och ger mig inte förens jag skickat bruden till himlen och tillbaks. Har fått mycket beröm för mina färdigheter genom åren. Bland annat så har några ex. Kommit tillbaks och bett mig slicka dom för att dom upplevt att killar inte gjort det på rätt sätt eller halvhjärtat. Svårt för mig att nöja mig med att bara slicka. Blir så fruktansvärt kåt av det så jag måste få komma i anslutning annars exploderar jag. Kan väl åtminstonde få runka efteråt måste inte spruta på dig   

• Anonym (Tjejsex)

Eftersom du bara vill bli slickad bör du träffa en tjej så kan ni hjälpa varandra. Du har väl nån väninna. Fråga henne om hon är intresserad av lite slickövningar

• Anonym (Desperat)
    Anonym (Tjejsex) skrev 2022-10-29 13:35:50 följande:

Eftersom du bara vill bli slickad bör du träffa en tjej så kan ni hjälpa varandra. Du har väl nån väninna. Fråga henne om hon är intresserad av lite slickövningar

Haha, har inte tänkt på det. Ska kanske fråga efter några glas vin. 
  • Anonym (Desperat)
    Anonym (Fittslickarn) skrev 2022-10-29 13:31:48 följande:

Jag älskar att slicka. De är verkligen en kick. Alla sinnen aktiveras på mig. Syn, lukt, smak, hörsel och känsel. Avgudar det och ger mig inte förens jag skickat bruden till himlen och tillbaks. Har fått mycket beröm för mina färdigheter genom åren. Bland annat så har några ex. Kommit tillbaks och bett mig slicka dom för att dom upplevt att killar inte gjort det på rätt sätt eller halvhjärtat. Svårt för mig att nöja mig med att bara slicka. Blir så fruktansvärt kåt av det så jag måste få komma i anslutning annars exploderar jag. Kan väl åtminstonde få runka efteråt måste inte spruta på dig   

Runka borde gå bra. Vilket tur dom har haft. Önskar man hade en sån tur.. antar jag får bara fantisera vidare. 
  • Anonym (Ja du)

Det enda som funkar är att du inte suger av honom förrän han har slickat dig. Vägrar han så blir det ingen  avsugning. 

• Anonym (Desperat)
    Anonym (Ja du) skrev 2022-10-29 13:56:17 följande:

Det enda som funkar är att du inte suger av honom förrän han har slickat dig. Vägrar han så blir det ingen  avsugning. 

Får göra det. Känner jag inte har något val längre.
  • Osynlige jag

Woah, tror aldrig har sett en tjej skriva att hon är desperat över att få bli slickad. Detta hade ju varit rena drömmen om någon skrev det till mig haha. 

Har själv slickat (bara en gång dock) och det var underbart både till smak och känsla. Fick aldrig tjejen att komma men hon tyckte jag var bra för att ha varit min första gång och jag insisterade på att inte ta emot något då jag var helt besatt av att slicka henne hehe. 

Aja, tycker det är synd att din kille inte vill slicka dig så att du blir mättad. He?s missing out on it!

• BlåFisk

Jag är nog inte ensam om att drömma om att ha en hemlig vän som hör av sig då och då för att hon vill bli slickad skönt. 
    Och se till att hålla det på nivån att man bara ses, slickar och skiljs så att det inte uppstår något mer.

• Limpo

En kvinna som dig är något att drömma om. Oralsex är mycket skönare och intimare än att knulla tycker jag. 

• Anonym (Desperat)

Blåfisk; ja verkligen. Hade en sån man för flera år sedan. Han fick inte slicka sin fru, så då ställde jag upp. De va så skönt. Han kom hem till mig, han slickade och sen for han. 

Svar på tråden Vill bara bli slickad!