• Anonym (Desperat)

Vill bara bli slickad!

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2 år. Han har slickat mig kanske 10 ggr. Bara en gång till orgasm. 
    Älskar verkligen det och saknar det så otroligt mycket. 
    Önskar det fanns en man som bara ville slicka mig och sen inget mer. Är emot otrohet men när man är i denna situation så börjar man ändå förstå varför vissa är det. 
    Har frågat om han vill slicka men han säger "senare". 
    Jag är rakad och ren. Så varför vill han inte slicka mig?! 
    Jag ger han avsugning 2-4 ggr per vecka..

• Svar på tråden Vill bara bli slickad!
  • Anonym (Jinhou)

Säger=suger (så klart)

• gerthson

Haha, sådana här trådar visar att manlig självförnedring knappt har några gränser. "Åh en kvinna vill bli slickad, jag är genast på!" "Åh en kvinna vill bajsa mig i munnen, jag är genast på!" Slicka på en bit surströmming istället.

• Anonym (Slurp ...)
    gerthson skrev 2022-11-13 19:05:07 följande:

Haha, sådana här trådar visar att manlig självförnedring knappt har några gränser. "Åh en kvinna vill bli slickad, jag är genast på!" "Åh en kvinna vill bajsa mig i munnen, jag är genast på!" Slicka på en bit surströmming istället.

?
  • Anonym (Stora tungan)
    Anonym (Desperat) skrev 2022-10-29 12:59:14 följande:
    Vill bara bli slickad!

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2 år. Han har slickat mig kanske 10 ggr. Bara en gång till orgasm. 
    Älskar verkligen det och saknar det så otroligt mycket. 
    Önskar det fanns en man som bara ville slicka mig och sen inget mer. Är emot otrohet men när man är i denna situation så börjar man ändå förstå varför vissa är det. 
    Har frågat om han vill slicka men han säger "senare". 
    Jag är rakad och ren. Så varför vill han inte slicka mig?! 
    Jag ger han avsugning 2-4 ggr per vecka..

Suck.

Han har inte upptäckt att slicka fitta kan var det godaste som finns.

Sen finns det så många som vill slicka, men inte har någon att göra det på.

Denna ständiga obalans.
  • Anonym (Herren)

Verkar vara en skitgubbe du har.
    Dels för att han inte ger dej skick men sen tvivlar jag på hans sexförmåga eftersom han inte lyckats göra det skönt med kuk el fler sätt.
    Sluta sug och ta ett rejält snack innan du är otrogen

• SweetM

Jag är själv e tjej i ett sambo-förhållande. Vi hade kunnat bli "vänninor" och tillfredställa varandra i smyg...? Hur ska de kunna få reda på någonting? Bara en tanke!

• Krille9999

Det bästa med att slicka är att känna hur hon njuter mer och mer, det är en känsla som inte går att slå när man hittar den kontakten.
    Man eskalerar rörelserna och hittar de rätta punkterna, där kan jag slicka hur länge som helst 😛

• KimLinnefeldt
    Krille9999 skrev 2022-11-23 15:51:37 följande:

Det bästa med att slicka är att känna hur hon njuter mer och mer, det är en känsla som inte går att slå när man hittar den kontakten.
    Man eskalerar rörelserna och hittar de rätta punkterna, där kan jag slicka hur länge som helst 😛

Enda tråkiga är att det tar slut, att hon får orgasm och sen inte är lika kåt längre.
  • Krille9999
    KimLinnefeldt skrev 2022-11-23 15:54:56 följande:
    Enda tråkiga är att det tar slut, att hon får orgasm och sen inte är lika kåt längre.

Allt har sitt slut, men efter liten vila så kan det tända till igen. 

Man får inte vara för intensiv eller ha för bråttom, delad njutning är den bästa njutning. Då vill man bara ha mer 😁

• Anonym (Ronny)
    Krille9999 skrev 2022-11-23 16:02:00 följande:

Allt har sitt slut, men efter liten vila så kan det tända till igen. 

Man får inte vara för intensiv eller ha för bråttom, delad njutning är den bästa njutning. Då vill man bara ha mer 😁

Min fru är på sätt och vis mannen i vårt förhållande. Det är hon som har lite bråttom. Ställning A, ställning B, orgasm. Och jag är den lustfyllda kvinnan som vill ta det långsamt, börja om, börja om...
Svar på tråden Vill bara bli slickad!