• Anonym (Desperat)

Vill bara bli slickad!

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2 år. Han har slickat mig kanske 10 ggr. Bara en gång till orgasm. 
    Älskar verkligen det och saknar det så otroligt mycket. 
    Önskar det fanns en man som bara ville slicka mig och sen inget mer. Är emot otrohet men när man är i denna situation så börjar man ändå förstå varför vissa är det. 
    Har frågat om han vill slicka men han säger "senare". 
    Jag är rakad och ren. Så varför vill han inte slicka mig?! 
    Jag ger han avsugning 2-4 ggr per vecka..

• Svar på tråden Vill bara bli slickad!
  • Anonym (Slurp ...)

Hahaha, nää Skövde är klart bättre!

• Tänkerpågränsen

Att få gå ner på en tjej med rakad fitta är ju underbart jag gör det Varje gång jag får chansen och då ta sig tid och njuta och göra det grundligt det är så tillfredställande att att höra henne ur hon reagerar olika medans jag går över hela hennes öppning och har bara varigt med om det med tre tjejer men som belöning efter att ha masserat henne med tungan och bara använt mina fingrar för att sära på henne så jag även får smaka på hennen lite längre in och då plötsligt så kommer hennes fontän orgasm och sprutar ner hela mig. Finns ingen bättre belöning . Och det finns inget bättre sätt att få igång en tjej än att med tungan äta hennes underbara fitta och brukar alltid berömma henne för hur gott hon smakar och att jag vill ha varenda droppe av hennes underbara saft. Och om du vill så skulle jag gärna ställa upp och slicka dig men bara så du är beredd på det jag kommer jobba för att få varje lite droppe av din underbara saft . Så bor du i närheten och vill få din fitta slickad så utan mer utan bara behöver att nån slickar dig så säg bara till så kommer jag att äta din öppning ända kravet är att vara ren och ren rakad så kör vi.

/Nån som älskar fitta och när tjejer njuter

• Tänkerpågränsen

Att få gå ner på en tjej med rakad fitta är ju underbart jag gör det Varje gång jag får chansen och då ta sig tid och njuta och göra det grundligt det är så tillfredställande att att höra henne ur hon reagerar olika medans jag går över hela hennes öppning och har bara varigt med om det med tre tjejer men som belöning efter att ha masserat henne med tungan och bara använt mina fingrar för att sära på henne så jag även får smaka på hennen lite längre in och då plötsligt så kommer hennes fontän orgasm och sprutar ner hela mig. Finns ingen bättre belöning . Och det finns inget bättre sätt att få igång en tjej än att med tungan äta hennes underbara fitta och brukar alltid berömma henne för hur gott hon smakar och att jag vill ha varenda droppe av hennes underbara saft. Och om du vill så skulle jag gärna ställa upp och slicka dig men bara så du är beredd på det jag kommer jobba för att få varje lite droppe av din underbara saft . Så bor du i närheten och vill få din fitta slickad så utan mer utan bara behöver att nån slickar dig så säg bara till så kommer jag att äta din öppning ända kravet är att vara ren och ren rakad så kör vi.

/Nån som älskar fitta och när tjejer njuter

• Anonym (Tungan)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-11-28 00:33:43 följande:

Bor utanför sthlm

Lite långt att åka dit tyvärr 😕
  • modelzzzzz

Tyckte jag läste 32 och bor i Sthlm☺️
    själv tjej, bi, i samboförhållande men fritt att träffa andra kvinnor. bara att höra av sig

• Osynlige jag

Fattar inte hur man hittar en tjej som TS, har sökt efter en sån person ett bra tag. Aja det jag skriver är väl bara ointressant, ville bara få ur mig det. 

• Anonym (69)

69:an då?

Nästa gång du ger honom oralsex kan du passa på att placera dig över hans ansikte och se om han kan hålla sig.

• Anonym (Nom nom)

Trevligt att ligga och suga på klittan ju!

• Anonym (Tjej)

Absolut, vart bor du 😀

Svar på tråden Vill bara bli slickad!