• Anonym (Förvirrad tjej)

Vet inte hur jag ska känna...

Hej därute. 

Har ett litet dilemma, kanske kan någon av er hjälpa mig. 
    Det är så att jag har träffat en kille, vi har vart tillsammans nu i snart ett år. 
    Han har sen nåt år tillbaka ett klädmärke, och då ett tillhörande Instagramkonto där han marknadsför sina kläder. 
    Han gör ibland så att han skickar olika klädesplagg till olika sk "Instagrammodeller" för att de ska ha på sig en T-shirt eller liknande i deras flöde. 
    Inget konstigt med det. 
    Det är bara det att många är väldigt snygga tjejer i väldigt utmanande poser och kläder. Han följer då såklart alla dessa tjejer, gillar deras bilder osv. Det är där det skaver. Jag vet inte vad jag ska tycka om det.
    Jag har tagit upp att jag ibland kan må dåligt av det i svagare stunder, men han menar på att jag inte har något att oroa mig för och att det är för märkets skull. 
    Att tillägga så beter han sig inte hemlighetsfullt, försöker inte dölja något och jag får använda hans mobil hur jag vill om jag hade velat. Så jag känner mig inte särskilt orolig över att han håller på med några dumheter. 

Så överdriver jag bara? Eller vad tycker ni?
  • Svar på tråden Vet inte hur jag ska känna...
  • Anonym (Ja)

Ja, du överdriver.

• Anonym (Man och make)

Du överdriver definitivt. Lyssna på vad han säger - det är så det är! 
    Han har inte på något sätt försökt undanhålla något för dig och han är transparent i det han gör.

Sluta oroa dig. Kul att det går bra för honom och hans företag. Verkar vara en bra man - njut istället av att ni trivs med varandra!

• Anonym (xxx)
    KimLinnefeldt skrev 2022-11-01 15:07:55 följande:

Du har rätt till dina känslor. Berätta för honom hur du känner det. 

Det har TS redan gjort. Det står i trådstarten. 

Att dra upp en sådan sak flera gånger är ganska oattraktivt, för det visar att TS inte litar på honom. Ingen vill bli misstänkliggjord. 
  • Tecum

Då han har ett jobb som kräver att han har kontakt med modeller måste du lita på honom eller göra slut.

• Anonym (Förvirrad tjej)

Har inte tagit upp det flera gånger. Endast en gång, just av den anledningen att jag inte vill verka ängslig. 

Jag litar på honom, men kan ändå inte hjälpa att jag har svagare stunder då självkänslan sviker lite och man jämför sig med alla dessa tjejer och undrar varför i hela friden han ville bli tillsammans med mig.
    Men det håller jag för mig själv och agerar inte på det och låter de känslorna gå över. 

• Anonym (Ja)
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2022-11-01 20:02:35 följande:

Har inte tagit upp det flera gånger. Endast en gång, just av den anledningen att jag inte vill verka ängslig. 

Jag litar på honom, men kan ändå inte hjälpa att jag har svagare stunder då självkänslan sviker lite och man jämför sig med alla dessa tjejer och undrar varför i hela friden han ville bli tillsammans med mig.
    Men det håller jag för mig själv och agerar inte på det och låter de känslorna gå över. 

Ta kontroll över dina jobbiga tankar och vägra älta. Han har valt dig, punkt. Styr dina tankar till att vara tacksam istället för att undra varför.
  • Anonym (Realist)

Men snälla. Det förstår ju minsta barn att får han möjlighet att sätta på någon av de där supsersexiga modellerna så är väl klart som korvspad att han gör det.

Tro inget annat. Och tro inte heller att han kommer berätta det för dig. Jag vet, jag har varit tillsammans med en man som hörde till den där "världen".

• Danne59

Instämmer. Du överdriver

Haven?t been living in Sweden for long, so excuse my Swedish. Am trying the best I can.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Realist) skrev 2022-11-03 13:41:07 följande:

Men snälla. Det förstår ju minsta barn att får han möjlighet att sätta på någon av de där supsersexiga modellerna så är väl klart som korvspad att han gör det.

Tro inget annat. Och tro inte heller att han kommer berätta det för dig. Jag vet, jag har varit tillsammans med en man som hörde till den där "världen".

Jaha, du har varit tillsammans med exakt samma man som TS? Vad sjukt! Eller är alla människor av ett visst kön i samma branch identiska i sitt beteende och sina värderingar? Isåfall, också sjukt!
Svar på tråden Vet inte hur jag ska känna...