Misstänker att barnets pappa använder narkotika
Erfaren, Ja precis därför jag hoppas på att han tar hjälpen isf och väljer sin familj.
Varför min mamma anmält är en helt annan historia i sig och att hon skulle göra en orosanmälan kom ?oväntat?.
Min mamma är rent av en psykopat och har behandlat mig väldigt fel i flera år. Valde tillslut att säga upp kontakten med henne då jag inte mår bra av hennes umgänge och inte vill ha det runt min son.
Hon har gjort allt för att få tag på mig sen jag sa upp kontakten. Hon skrev till min pappa och försökte vända min man emot alla och få min pappa att tro att min man skulle manipulerat mig till att inte vilja vara med henne etc. Även mer som har hänt som jag inte orkar gå in på men har fått polisanmäla henne och ansökt om kontaktförbud.
Och nu det här med min man också kanske bara är mycket för honom också därför han beter sig annorlunda ibland eller så har han fått återfall. Men jag hoppas på det första och inte att han fått ett återfall.
Försökte få en lång historia kort och försåtlig, hoppas jag lyckades med det någorlunda.