Han gör mig knäpp.
Tycker dock de är så konstigt han skickar han tycker om mig hjärtan osv. Igår sa han att han saknat mig och tycker om mig. Eller de kanske är lätt att ljuga... Ja jag slutar inte bli förvånad.
Tycker dock de är så konstigt han skickar han tycker om mig hjärtan osv. Igår sa han att han saknat mig och tycker om mig. Eller de kanske är lätt att ljuga... Ja jag slutar inte bli förvånad.
Tönt eller ej, jag har aldrig haft det där problemet. Har också legat snabbt. Om nån har hintat att andra han ligger med tycker analt är kul har jag avslutar.
Men roliga är att han försöker få mig till att vara *boven* i de hela. säger jag ska lugna mig och ta de som de kommer. MEn så kan han säga åh två tjejer har raggat på mig idag en jag varit vän med i 16 år men jag dissade henne. Sen fick jag en snap på min mobil och han bara de är alla killar som skriver till dig. Så vet inte om han försöker göra mig svartsjuk? Men har iallfall bestämt nu för att inte skriva något mer till honom, vet ju att han uppenbarligen ljuger. Han har ju blockat mig på instagram. Rikitgt korkat för de är så enkelt att se detta.
Hade ni skrivit något eller bara ghostat?
Han skrev idag att han tycker jag är obehaglig och får en klump i magen varje gång jag skriver. Att jag är alldeles för intensiv och på. Vilket ger honom stress och press. Detta händer gång på gång när jag dejtar. Att när killen visar intresse så gör jag allt för att klamra mig fast. Har försökt att söka hjälp för detta men de vill bara medicinera och lyssnar inte. Vet inte hur jag ska klara av att dejta och bete mig normalt? Istället för att bli knäpp, galen och skrämma bort de.
Alltså romantiken och kärleken är uppenbarligen död. Ni har dödat den era små tindertöntar födda på 90talet och framåt. Att spela svår är väl ändå bara så jäkla töntigt? Skrattar på mig.
Mvh 80talist i kontakt med sina känslor
Om man som intensiv person oftare än andra blir använd för sex, när man egentligen önskar sig något annat så behöver man nog checka av sitt eget mönster.