Han gör mig knäpp.
Träffade en kille från Tinder vi klickade snabbt då vi arbetat inom samma Bransch och hade mycket gemensamt. Han var väldigt på och ville ses men jag hade mycket med flytt så jag hade inte riktigt tid. Han tyckte jag bromsade och visa för lite intresse. Tillslut så tog jag mig tid att ses och vi var ute och käkade. Han skrev direkt efter och ville ses igen. Vi sågs hemma hos mig andra gången och jag tyckte vi klickade bra och vi kysstes sen skickade jag hem honom för jag ville inte gå längre än så. Han fortsatte lovebomba bla bla sen låg vi på 3e dejten. Sen märkte jag att han hade allt mindre tid att ses. Han blev segare på att svara än innan. Han kunde öppna men sen inte svara på ett dygn typ. Vi följer varann på sociala medier. Vi sågs igår och han sa hade saknat mig men han har mycket med jobbet nu och han tycker om mig. Samma kväll hade han även gillat en bild på min insta. Imorse såg jag att jag inte följer honom längre. Skrev till honom och fråga varför han tagit bort mig på insta. Då skriver han va? Att han gjort den inaktiv. Sen såg jag att jag inte kunde söka på han . Bad min kompis söka och hon hitta han direkt. Alltså har han blockat mig! Han sa han hade mycket nu och ska vara iväg tills tisd nästa vecka och kan inte ses. Så nu undrar jag ska han träffa någon annan och vill dölja sin insta för mig? Jag misstänker han träffar andra. Varför är de så, så fort du visar intresse tillbaka så blir killar off och ointresserade? Nu känns de bara som att vi ses på kvällarna för att ha sex. Inget mer. Senaste han skrev att jag skulle ta de lugnt. Men han gör ju mig galen när han är så on och off hela tiden. Jag svarade inte på de senaste han skrev för jag får magsår av denna killen men samtidigt tycker jag om honom och vi har otroligt bra sex. Men vill inte dela han med andra och jag vill ha mer än sex.
Ska jag göra som han bli off och börja ghosta tillbaka?
Ska jag