Han gör mig knäpp.
Mallju90 skrev 2022-11-08 16:36:41 följande:
Ja uppenbarligen var det bara sex han var ute efter... Trots han fortsätter höra av sig. Men ja han vill bara ses på kvällarna och "orkar inte göra något mer än ses hemma i soffan". Så ja jag borde vaknat för längesen. Känner mig så dum. Han prata om framtiden om resor bla bla bla. Jag ångrar mig att jag inte väntade med sex men tänkte känns de rätt så gör de. Hade de ens spelat någon roll.
Nej så klart inte, han hade varit samma rötägg även om du väntat. Han vill inte ha nåt mer än ligg. Om du hade väntat hade han förmodligen tröttnat och ghostat för det. Ta kommandot över situationen i stället, vad ska DU med honom till? Du vill väl inte ha en sån kille? Jag ligger också gärna snabbt, men har inte upplevt nåt respektlöst bemötande för det. Men jag väntar aldrig in andras bekräftelse heller, utan skiter i allt utom vad jag själv vill få ut av kontakten. Flera förstagångsligg har lett till relationer för mig, så lyssna inte på töntarna som påstår att tjejer aldrig lär sig och bla bla. Den där kvinnosynen hör till medeltiden.