• molly50

Han gör mig knäpp.

Mallju90 skrev 2022-11-08 18:20:19 följande:

Men jag tycker ju att vi klickar och jag hade önskat att han visade mer intresse och var mer ärlig. Vill nog hellre lyfta fram att jag vet om att han är oärlig och det är ingenting som faller mig i smaken

Då kan du ju skriva just det.
    Att du gärna hade sett att han visade mer intresse och var ärlig.
    Men eftersom han inte visat prov på något av det så väljer du att avsluta.
    Att du vill ha något mer,inte vara någons sexdocka. 
  • molly50
    Mallju90 skrev 2022-11-09 12:31:11 följande:

Han skrev idag att han tycker jag är obehaglig och får en klump i magen varje gång jag skriver. Att jag är alldeles för intensiv och på. Vilket ger honom stress och press. Detta händer gång på gång när jag dejtar. Att när killen visar intresse så gör jag allt för att klamra mig fast. Har försökt att söka hjälp för detta men de vill bara medicinera och lyssnar inte. Vet inte hur jag ska klara av att dejta och bete mig normalt? Istället för att bli knäpp, galen och skrämma bort de.

Du behöver kanske terapi. Inte mediciner. 
  • molly50
    Mallju90 skrev 2022-11-09 13:17:42 följande:

Han skrev nu att han ville tänka över helgen och att han i vilket fall som ville vara vänner? Men nu har han blockat mig på facebook också... Så hänger inte alls med här. Jag har så svårt för avslut jag lever alltid på hoppet.

Han beter sig ju som ett svin.
    Så det borde inte vara så svårt att avsluta med honom.
    Han verkar bara vara ute efter en sak.
    Därav att han själv var så intresserad i början och sedan tappade intresset när han fått det han ville ha.
    Och nu blockar dig på sociala medier. 
    Jag skulle inte ens vilja ha honom som vän. 
    Den enda anledningen till att han vill ha dig som vän är att han ser en chans att få ligga om han inte hittar något bättre.
    Är det vad du vill vara för honom?
    Om inte så be honom fara och flyga och gå vidare.
    Det finns bättre killar därute. 
Svar på tråden Han gör mig knäpp.