Kattbett-hjälp
Oftast när katten gör något sådant har de ont skulle ta katten på koll. Men vissa katter vill ju bara göra vissa saker när den själv vill man får anpassa sig efter katten.
Oftast när katten gör något sådant har de ont skulle ta katten på koll. Men vissa katter vill ju bara göra vissa saker när den själv vill man får anpassa sig efter katten.
Glömde skriva att det finns dumma människor min katt blev eldad av någon dum killa han hatade män med mörka röster och hade de skägg kom de inte nära honom de hade eldatupp hans morrhår tog 3 år innan min pappa fick gosa med honom och fortfarande låter han inte främmande människor komma för nära.
Är han kastrerad?
Hur gammal e han så gjorde min katt också för att visa sig vara kung! det gick över. Men han kan faktisk ha ont. Och jag hade en katt som var ok i ett par år sen fick dennågon sjukdom typ psykiskt så den fick somna in de kan tyvärr bli så men jag skulle ändå ta den till en vet om du bryr dig om den kan ju va nått fel på den .
Lillen vi ägde honom då. Tror detvar min klasskompis som gjorde det med sina kompisar de skulle jävlas med de flesta djur de bodde bara 2 hus bort.
Jahar blivit biten massa gånger har bar blivt ett litet sår lite infekterat kanske men inte haft en tanke på att man behöft ta stelkramp..... men man kan ju alltid ringa och kolla.
Kanske behöver katten en kompis?!
Jordgubban man behöver inte ta stelkramp för alla djurbett men sambo fick hel fliken fidsidan av tumnageln botbiten av vår hund (ej hundens fel de busade med en leksak och han fick tummen i munnen) Vi ringde sjukvårdupplysningen och de tyckte inte det behövdes dels för att en stelkrampsspruta räcker väldigt lång tid man tar det ju i skolan runt 12 års ålder och min sambo är 25 och om jag inte mins rätt skulle den räcka 20-30 år ja ialla fall han behlvde inte ta någon spruta utan bara hålla det rent.
Marremask Men katt attackerade fötterna upp till han lev 6 år och han utmanade min lillasyster för att se vem som var högst i rang...det är bara att visa vem som bestämmer.
Hoppas det löser sig!