• Anonym (Pulla)

Pulla efter utlösning

Min partner kommer alltid minst 2 ggr när vi har samlag. Men vårt sex slutar alltid när jag kommit, oftast i henne. Har börjat fundera på att fortsätta pulla henne till ytterligare orgasmer efter det. Är det något som ni brukar göra och i så fall med sperma eller utan i fittan? Har inte tagit upp detta med frun ännu men tänkte överraska henne ikväll. Jag är ganska uthållig så hon kanske är nöjd efter att jag kommit men hon kanske också kan tänka sig fortsätta lite till? 

• Svar på tråden Pulla efter utlösning
  • Ddny

Kan hon komma fler gånger och är fortsatt sugen är det väl bara att fortsätta, kommer du djupt i henne kan du slicka klitoris också utan att behöva lapa sperma.
    Go for a triple Cool

• PunkPyret

Jag pullar rätt ofta själv efter att killen har sprutat. De flesta killar ser gärna på och jag gillar när de ser på, så det är win-win. 

• Anonym (Long Dong Silver)

Handlar ju om vad som funkar för er. När en kvinna har kommit så är ofta slidan och klitoris ganska känsliga och det kan t o m vara obehagligt direkt efter. Samma sak för oss män. Men allt är ju individuellt.

Bästa är väl att prata om det. Kan förstå att du kanske inte är så sugen på att slicka henne när hon är nysprutad men det kanske också kan förhöja sexlivet.

• Anonym (??)
    Anonym (Long Dong Silver) skrev 2022-11-21 09:18:57 följande:

Handlar ju om vad som funkar för er. När en kvinna har kommit så är ofta slidan och klitoris ganska känsliga och det kan t o m vara obehagligt direkt efter. Samma sak för oss män. Men allt är ju individuellt.

Bästa är väl att prata om det. Kan förstå att du kanske inte är så sugen på att slicka henne när hon är nysprutad men det kanske också kan förhöja sexlivet.

Varför förstår du det? Är din sperma äcklig? 
  • Everlo00ong
    Anonym (Pulla) skrev 2022-11-11 15:17:51 följande:
    Pulla efter utlösning

Min partner kommer alltid minst 2 ggr när vi har samlag. Men vårt sex slutar alltid när jag kommit, oftast i henne. Har börjat fundera på att fortsätta pulla henne till ytterligare orgasmer efter det. Är det något som ni brukar göra och i så fall med sperma eller utan i fittan? Har inte tagit upp detta med frun ännu men tänkte överraska henne ikväll. Jag är ganska uthållig så hon kanske är nöjd efter att jag kommit men hon kanske också kan tänka sig fortsätta lite till? 

Om det är något vi brukar göra? Ja, vi kör alltid på tills båda kommit. Oftast jag först, men nästan lika ofta hon. Att komma och sen lägga ner är själviskt, och ett säkert kort att få partnern att tröttna på sex. Fingrar, leksaker, oralt, ingen av oss är rädda för den andras eller de egna vätskorna. Men smaken är som baken, och gillar man det inte ska man förstås låta bli. Men din ambition är fin.

Men hör med henne först! Alltid snacka om vad man gillar och hur man vill ha det. Det kan vara så att hon vill att du fortsätter, men det kan också vara så att hon är nöjd och det är alldeles för känsligt. Det är dut att chansa, och har ni inte bra kommunikation finns risk att hon inte gillar det men låter dig för att hon tror att du gör det för din egen skull. Man har allt att vinna på att faktiskt snacka.
  • Anonym (Skönt)

Ja blandningen av vätskor är grymt att glida runt med fingrarna. Ge henne lite mera gos när du har kommit!

• Ddny
    Anonym (??) skrev 2022-11-21 09:24:13 följande:
    Varför förstår du det? Är din sperma äcklig? 
    Om du är ung, oerfaren och ovetandes, det handlar inte om smaken utan att just sperma är avtändande och big nono för många män. 

Jag vet inte varför, det smakar inte jättemycket, men tror det beror på att man( de allra flesta män) blir så avtända när man kommit att man inte vill ha nå mer sexuella safter i mun, kvinnliga kan va okej men inte manliga, även om man vill slicka spermakladdig fitta sekunden innan sprut så är känslan usch nej sekunden efter.
Svar på tråden Pulla efter utlösning