• Anonym­läkare­4
    Sat 19 Nov 2022 01:21
    4327 visningar
    8 svar
    +1
    8
    4327

    Otrohet ?

    Min pojkvän och jag har varit tillsammans i snart 2,5 år dock bor vi inte tillsammans. För cirka 6 månader sedan upptäckte jag att han gått ut med en vän och det blev genast drama då jag tog illa vid mig att han inte har kommunicerat med mig och sagt att han ska ut med henne. Jag kollade igenom hans telefon. Den dagen det skedde hade han totalt ignorerat
    mig. vi hade pratat på morgonen den dagen och han sa inget om det. Han sa att det blev så av en slump men jag har tagit del av deras konversation och det var flörtigt. Jag köpte det han sa och brydde mig inte mer om det trots att det fanns många luckor i hans historia köpte jag motiveringen att det faktiskt var en slump och att det inte var en dejt  


    men månader efter får jag reda på att han faktiskt varit på dejt hon talade om det  men att han då insåg hur mkt han gillar mig och nu vet jag inte vad jag ska göra. Han är jättesnäll och jag vet att han älskar mig men förstår samtidigt inte varför han skulle gå ut med någon annan. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra och jag må skit

  • Svar på tråden Otrohet ?
  • Anonym­läkare­4 Trådstartaren
    Sat 19 Nov 2022 12:20
    #5

    Vi är över 25 men under 35. Jag vill inte vara så länge tjejen. Jag är otroligt tacksam för era svar Verkligen  


    jag mår skit för älskar verkligen den här killen extremt mycket. Jag kan verkligen inte lämna.  Men något i mig säger han ljuger mer. Vad ska jag göra? Hur ska jag gräva. Jag är medveten om att han gick på dejt men väljer att blunda och för det hatar jag mig själv. Hatar mig själv att jag låter honom komma undan. När jag fick reda på dejten var jag förstörd. Bokstavligen förstörd 

  • Anonym­läkare­4 Trådstartaren
    Sun 27 Nov 2022 00:38
    #8

    Blir galen verkligen för kan inte släppa det han gjorde. I mina ögon är det otrohet. Men kan fysiskt inte lämna honom heller. Blir trött på mig själv för känner respekterar inte mig själv när jag accepterar detta. Men kan heller inte lämna. 

Svar på tråden Otrohet ?