Gullvivor skrev 2022-11-23 08:32:51 följande:
Om jag inte minns fel så skrev jag att det inte var lika vanligt eller att det inte var jättevanligt. Minns inte att jag skrivit att det inte är "vanligt" bara, isåfall menade jag det inte.
Alltså jag behöver inte rättfärdiga detta på något sätt. Jag vet redan att det är okej, lika okej att låta bli också.
Jag förstår faktiskt inte varför du upplever att jag skulle vara ett troll och på vilket sätt jag skriver märkliga saker i andra trådar? Jag har oftast rätt normala åsikter, glöm inte att det är Sverige som klassats som ett extremt land pga värderingarna (bland annat) som skiljer sig mycket från andra länder. Det är inte mina åsikter i slutändan som sticker ut faktiskt, utan dina. Men du kan tycka precis vad du vill, tycker dock inte det ger dig rätt att bete dig på detta sätt eller försöka få det att se ut som att jag skulle vara extrem på något sätt.
Det är inte ?okej?. Det är inte olagligt men det betyder inte att det är okej. Otrohet är inte heller olagligt men jag tror få tycker det är ett okej beteende?
Jag tycker du är ett troll, och dina åsikter är extrema i Sverige, du som röstar på Nyans, vill omskära dina barn, ta hål i öronen på spädbarn och anser att kvinnorna i Iram nu gör fel. De åsikterna är extrema i landet. Och gammalmodiga , egoistiska och utan respekt för dina barn. Därför upplever jag dig som ett troll. Helt enkelt för att sammantaget så är du så extrem att någon med dina åsikter sammantaget hamnar i samma kategori som troll brukar hamna.