fornminne skrev 2023-03-13 07:42:19 följande:
Nu verkar TS inte tycka att kvinnor generellt är särskilt intressanta, utan verkar mest vilja ha en sängvärmare. Du får väl söka partner utomlands TS, om du inte gillar svenska tjejer. En del har för höga krav ja, men att välja bort killar med din inställning, är sannerligen inte att ha för höga krav.
Har absolut funderat på att skaffa en flickvän utomlands, så, "importfru". Måste dock bli klar med min utbildning först. Har mycket lättare att interagera med kvinnor från mer patriarkala kulturer. I min erfarenhet är de mycket mer normala, sociala, går att föra en normal konversation med, har starka familjevärderingar, etc.
Jag har ett socialt behov. Vill ha vänner, etc. Jag vill inte ha en flickvän bara för sex utan snarare för att ha ett normalt förhållande.
Jag vet inte vad du har fått en bild av mig? Jag ger aldrig uttryck för mina åsikter när jag interagerar med kvinnor. "Amen de skiner igenom", nej det gör det inte. Mitt problem är inte att jag är socialt inkompetent, att jag skrämmer bort folk. Mitt problem är att jag är blyg, socialt introvert. Att vara det som kille är en dödssynd.
Det där du säger att det är rimligt att välja bort mig baserat på mina värderingar, ok? Om jag fick en femma för varje tjej jag träffat på som har en kille som behandlar dem som dörrmattor så skulle jag vara rik. Nej, alla kvinnor vill inte behandlas snällt eller rättvist. Det finns betydligt mycket fler kvinnor som är i förhållanden där de trampas på än vad du tror. Det värsta du kan vara som kille är snäll, medgörlig. Chansen att man blir utnyttjad av en tjej då är relativt hög...