Anonym (Lät bättre) skrev 2022-11-27 09:03:05 följande:
Du var tvungen att nämna att killar gjort så i alla tider. För det ursäktar ju när tjejer gör samma.
Aaah, du var tydligen tvungen att försöka dra växlar på något någon annan skrev?
Var har jag skrivit att det ursäktar vad tjejer gör?
Det jag skrev är inget hittepå - tror alla vet hur det var "förr" - killar som hade sin lilla svarta anteckningsbok med telefonnummer till tjejer och när de inte hade någon på gång, så kunde de ringa till de "gamla" och hoppas att någon skulle haka på och så fick de kanske sex även den helgen.
Jag nämnde det för att nu handlar det om en
kvinnas beteende. TS verkar helt i chock och hade inte en tanke på att det kunde gå till så här. Men idag när vi har vår dejtingdjungel gör givetvis både män och kvinnor sådana här saker. Dejtingprofilerna har ersatt den svarta telefonboken och där kan man ha sina "bubblare" som står på tur. Problemet är bara att man inte kan veta vilka som resonerar så och vilka som dejtar en person i taget, om man inte har pratat om det.
Möter man då en person som TS gjorde, och inte tänkt i de banorna, blir det en obehaglig upplevelse.
Nästa gång kan du läsa vad som faktiskt står och inte väva in dina egna reaktioner.