• Anonym (Patricia)

    Han får inte orgasm!

    Min man får inte alltid orgasm när vi knullar. Jag får inte heller alltid orgasm, men har vant mig och så har de alltid varit. Medans min man sa i början av förhållandet att komma är viktigt. Medans nu 2 år senare verkar det inte vara så viktigt. Eller har typ aldrig varit viktigt med mig. Han prata om att de va viktigt innan vi låg. Han kommer 7/10 gånger. Trots att de kan ha gått 3 veckor sen vi låg. Han runkar inte och jag vet att han inte gör de. Då vi varit på semester i Thailand under ett halvår tillsammans. Vi var med varandra konstant utom på toan såklart? men när han väl kommer så är satsen så lite att jag aldrig behöver Ta papper efteråt. blir nån några droppar. Rinner aldrig ut, och så har de alltid varit. Men min fråga till er tjejer, blir ni förolämpade om inte er man får orgasm varje gång? Ni killar, vad är orsaken till att ni inte får orgasm när ni knullar? Förutom trötthet. Orkar ni få stånd så orkar ni väl knulla till orgasm?

  • Svar på tråden Han får inte orgasm!
  • Anonym (K)

    Alkohol?


    Dricker jag sprit så har jag väldigt svårt för att komma. Kunde vara stenhård så att det nästan gör ont till slut men det var helt omöjligt att komma. 


    Eller så kanske det behövs ett finger där bak. Inte i då utan bara fingra utanpå. Samma ställningar o med samma kvinna över en längre period.. ja det avtar efter 2 år ca då. Iallafall för mig gjorde de det.

  • Anonym (Patricia)
    Anonym (K) skrev 2022-11-29 01:10:53 följande:

    Alkohol?


    Dricker jag sprit så har jag väldigt svårt för att komma. Kunde vara stenhård så att det nästan gör ont till slut men det var helt omöjligt att komma. 


    Eller så kanske det behövs ett finger där bak. Inte i då utan bara fingra utanpå. Samma ställningar o med samma kvinna över en längre period.. ja det avtar efter 2 år ca då. Iallafall för mig gjorde de det.


        nej han dricker inte alkohol 
  • Anonym (Abc)

    Käkar han någon medicin som kan ge såna biverkningar? SSRI?

  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Abc) skrev 2022-11-29 02:39:11 följande:

    Käkar han någon medicin som kan ge såna biverkningar? SSRI?


     nej inga mediciner heller 
  • Anonym (Jk)

    Jag blir inte ett dugg förolämpad. Fattar inte varför man ska bli det. 

  • Anonym (Arne)

    Hade det varit en kvinna som inte får orgasm så är det mannens fel, och när mannen inte kommer är det också mannens ?fel? ? Ingen av er är väl några stjärnor i bingen helt enkelt då orgasmen ofta uteblir.

  • Anonym (Jk)

    Grejen som många inte verkar fatta är att det inte är fel alls, på något sätt. 


    Anonym (Arne) skrev 2022-11-29 17:40:15 följande:

    Hade det varit en kvinna som inte får orgasm så är det mannens fel, och när mannen inte kommer är det också mannens ?fel? ? Ingen av er är väl några stjärnor i bingen helt enkelt då orgasmen ofta uteblir.


  • Anonym (66:a)

    Kvinna och nej jag blir inte förolämpad. 

  • theotherone

    Att han kommer så lite verkar inte riktigt normalt. Det låter som om han har hypospermia. Kanske en idé att få det uppkollat?

  • Anonym (Patricia)
    theotherone skrev 2022-11-29 20:51:33 följande:

    Att han kommer så lite verkar inte riktigt normalt. Det låter som om han har hypospermia. Kanske en idé att få det uppkollat?


    Han har gjort tjejer gravida. Så verkar inget fel på hans sperma 
Svar på tråden Han får inte orgasm!