• Anonym (Förstår inte)

    Fjärilar i magen av en äldre man (kollega)

    Jag skäms verkligen över det här, jag är i 20 årsåldern (tjej) och jag känner knappt den här personen då vi inte arbetar tillsammans men vi är på samma arbetsplats.
    Han är minst 20 år äldre än mig, och jag vet helt ärligt inte helt exakt hur han ser ut pga att jag aldrig riktigt vågat kolla direkt på honom. Jag är livrädd för att få ögonkontakt.

    Det är bara nåt med hans röst och personlighet tror jag, för jag vet helt ärligt inte om jag kan påstå att han är min typ alls.

    Ändå får jag fjärilar i magen, blir nervös, och hjärtat slår snabbare när han är i närheten. 
    Han har gått förbi mig ett par gånger och jag har kollat bort för jag har blivit för nervös. 

    Det hela är jättekonstigt. Jag kan inte heller koncentrera mig alls när han är i närheten. 

    Jag försöker förstå mig själv men det går inte. 

    Är det en sorts attraktion eller är det typ  bara jag som blir obekväm av honom på något sätt? jag har svårt för att förstå varför jag reagerar som jag gör. för jag kan inte påstå att jag är kär? han är inte min typ, är för gammal, och helt ointressant för mig. han är dessutom gift. 

    Så varför reagerar jag som jag gör?

  • Svar på tråden Fjärilar i magen av en äldre man (kollega)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Du känner av hans maskulina kraft och det fyller din unga kvinnliga varelse med åtrå. Så stark så du nästan vibrerar.

  • Anonym (kan va så)

    Du fångar omedvetet upp lukten ifrån honom o han luktar som din pappa när du var liten. Antagligen därför.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har träffat många unga kvinnor på jobbet och några har kollat in mig. Det är spännande för unga kvinnor med äldre män.

  • Anonym (T)

    Är i samma ålder och har exakt samma "problem" haha... :/

Svar på tråden Fjärilar i magen av en äldre man (kollega)