Inlägg från: Anonym (Erik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erik)

Trivs inte i Sverige

Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 20:47:41 följande:

Alltså du behöver inte kalla mig ?gnällspik? bara för jag inte tycker om Sverige 

Fast du gör ju inget annat än gnäller. Du får tycka vad du vill, men varför gnälla och snacka skit om Sverige? 

• Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 20:55:55 följande:
    Vad har jag sagt som inte stämmer? varför ska jag vara nöjd med Sverige?
    Du behöver inte vara nöjd, men du måste väl fatta att folk kallar dig för gnällspik när du gnäller.
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:30:43 följande:

Ööö, skulle inte bli ihop med en kille för en sån sak utnyttja folk känns bara fel. Jag försöker inte gnälla men vad är det ni uppfattar som ?gnäll? det som ni uppfattar som ?gnäll? kanske jag uppfattar som någonting annat 

Så du erkänner att du gnäller? 
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:38:18 följande:

Erik, Ni kanske uppfattar att visa missnöje som är begrundad som att gnälla. Ingen har lagt fram varför de tycker jag gnäller. Visst får man tycka det men det är inte gnäll

För det första, du skrev att du inte försöker gnälla. Varför skriva så, om det är så att du inte gnäller. Då behöver du ju inte försöka låta bli. 

Att säga att man inte gillar Sverige är en sak. Men att i inlägg efter inlägg gnälla på att allt är skit i Sverige är gnäll.

Sedan är din verklighetsuppfattning helt åt skogen. Du framstår som enormt bitter, samt okunnig som tror att du skulle ha det bättre som sjukskriven i ett annat land. 

Om du inte får inkomst i Sverige så hindrar inget dig från att flytta. Men vet du vad, jag tror att du har en stor offerkofta som du trivs i, och du har inte det som krävs för att flytta och få det bättre. För vad har du kvar då, om du inte längre kan hata Sverige? 

• Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:46:52 följande:

Vet någon hur man raderar trådar på familjeliv?. Känner att det inte var det bästa beslutet att lägga upp tråden för jag nu har märkt att den inte leder någon vart eller kommer någon vart?

Vad hade du för förhoppningar om tråden, vad skulle den leda till?
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:53:39 följande:

Erik, hade hoppats på att någon kunde haft lite förståelse hur jag känner och kanske någon mer inte tyckte om Sverige för jag blir alltid motarbetad för jag tycker på ett sätt

Ja, hade du inte gnällt hela tiden så hade folk kanske visat förståelse. 

Sverigehatarna håller till på Samnytt och Flashback. 
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:59:26 följande:
    Vad innebär ?gnäll?? 
    Det du gör. Tryck på visa endast på dig själv och läs alla dina inlägg. Då förstår du kanske. 
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 22:15:14 följande:

?Sjukt? 

alla Terapeuter jag träffat har varit ett skämt 

Naturligtvis, det är ju svenskar. Har hört att de är bättre i alla andra länder. 
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 22:26:30 följande:
    Sa aldrig att jag var emot Svenska folket bara landet
    Så när du tycker något är bra kallar du det för ett skämt?
Svar på tråden Trivs inte i Sverige