Trivs inte i Sverige
Xenia, Fast jag känner ändå att jag inte kan tycka om Sverige.
Xenia, Fast jag känner ändå att jag inte kan tycka om Sverige.
Vy, indisk mat är ingen favorit direkt har aldrig haft indien som ett resmål direkt
Stephan loefven
Jag har sett en brinnande bil. har jag ens sagt att Sverige var bättre förr?
Erik, kallar nationen ett skämt menar då
på ett dåligt sätt
Yy, jag vet inte vad det skulle vara isåfall finns inte så mycket
Bla_h Jag tycker inte om Sverige det är på riktigt men jag förstår inte varför man får ?psykiskt sjuk-stämpeln? för det
Yy, jag hatar inte mig själv för jag är ingen elak eller dålig människa och jag har inte gjort någon något ont.
Yy, vet bara inte vad som skulle göra mig glad. Det är bara utlandsresorna som gjort mig glad och har betytt något men de vara inte så länge och det tar tid att spara till dem
?Jaha?
verkar inte gå att skriva citationstecken på familjeliv. Vad jag menar är om man inte tycker om Sverige som är så heligt blir man motarbetad
Yy, varför tror du att det är självhat bara för jag tycker något? lite tråkigt att du säger att jag hatar mig själv. Vad skulle grunden i det vara?
Ty, klart jag vill ta tag i mitt liv och göra något åt det men vet bara inte hur och hur det ska gå och lösas och vad jag ska göra.
Svar till bor utomlands
en fråga av ren nyfikenhet respekterar om du inte vill svara på den men valde du att bo utomlands?