• Anonym (Lussebulleargott123)

    Vet inte om jag har varit otrogen eller inte

    Hej! Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ca 2 år, jag älskar honom mest av allt. Vill att han ska vara pappan till mina barn och allt känns bra så rätt speciellt den senaste månaden.

    Nu kommer det jobbiga? Förra veckan var jag på fest och det bjöds på mycket alkohol vilket jag och mina kollegor inte klagade på. Sedan när vi alla var allt för förfriskade bestämde vi oss för att gå vidare på klubb. när jag vaknade på morgonen hade jag lite olika minnen från kvällen, allt var inte svart men vissa delar kommer jag inte ihåg alls. Kommer ihåg att jag hade fått uppmärksamhet av en kille som hade köpt någon dricka till mig. Men inget mer än så. Sa till min vän som var där att jag kände lite ångest för de, men då sa hon att de inte va något och jag gjorde inget ?dåligt?. Vilket jag inte trodde heller för jag hade inte kunnat tänka mig vara otroge och tycker det är så så fel, då allt jag står för är att jag BARA älskar honom.

    sedan när jag kommer till jobbet några dagar senare säger min kollega att jag hade haffat någon Och min puls höjdes och jag tänkte, de måste v att hon menar den där killen som pratade med mig och då sa jag, ja eller han köpte bara en dricka till mig, och då sa hon ?han sa att ni kysstes? till mig, mitt hjärta föll ner i magen. Jag övertalade henne och mig själv att han måste bara sagt så till henne för att han var full eller menade att han ville kyssa mig eller vad som helst.

    det jobbiga är att jag kommer ALDRIG kunna veta om detta är sant eller inte. jag mår så så dåligt då min pojkvän är mitt allt. Och denna person på denna klubb var inte attraktiv i mina ögon eller på något sätt någon jag hade velat kyssa. 


    Behöver hjälp med om jag ska bestätta för min pojkvän eller inte, det svåra är bara att jag inte vet om det har hänt eller inte😞

  • Svar på tråden Vet inte om jag har varit otrogen eller inte
  • Anonym (ååå)

    Nej varför ska du berätta det - du vet ju inte ens om det finns något att berätta.

    Killen i fråga, känner han din partner eller någon annan som skulle kunna ha sett om det hände något? 

  • Anonym (Lussebulleargott123)

    Hej! Vad jag minns är han en helt okänd person och lite äldre. Men det är de, att jag inte vet som ger mig klaustrofobiska känslor? Att det finns en chans att jag har varit det mot den jag älskar mest? sen återigen vet jag inte om det hänt :(

  • Anonym (Lussebulleargott123)

    Har frågat två av personerna som jag var med om de såg något, men det hade det inte, utan ena hade bara fått höra det av personen i fråga 

  • AndyPandyLandy

    Släpp det så fort som möjligt om du kan och gå vidare med ditt liv.


    Och går du och grubblar fram och tillbaka om det hänt eller inte så kommer det bara bli värre.

  • Anonym

    Om du inte ens minns vad du gjort så bör du ju i alla fall se över din alkoholkonsumtion

  • Anonym (M)

    Jag hade iallafall inte brytt mig om det där om du var min partner. Om du kommer och ska berätta så är det ju som att du tycker att du har gjort något fel, eller att jag kommer att tycka det.

  • Anonym (Man)

    Lägg ner och tänk inte på det 
    du har lärt dig till nästa gång att inte supa så mycket 
    en kyss i fyllan är inte kul för din partner men det blev ju inget mer än så och det man inte vet mår man inte dåligt av 
    släpp det å gå vidare å ta lärdom 

  • Anonym (S)

    Jag tror att din kollega talar sanning. Varför skulle hen ljuga...?

  • Anonym (be om problem)

    Du är nog tyvärr skyldig till en kyss i fyllan. Och bör allmänt inte dricka så mycket att du får blackouts, eller låta dig bjudas på drinkar av okända när du är ute att festa med kollegor.

    Finns inte mycket att göra åt det nu. Kommer det fram får du väl spela ut blackout kortet.

  • Anonym (Lussebulleargott123)

    Ja! Min vän ljuger inte! Men vet inte om jag litar på en full kille som jag aldrig träffat och vad han går runt och säger.. åh

  • Anonym (F.d. festhånglare)

    Håller med övriga. Berätta inte, shit happens, men du har nu lärt dig att ta det lugnt med spriten i fortsättningen.
    Jag är likadan och blir alltför kåt på fyllan. Har gjort bort mig då jag var yngre, men eftersom jag nästan aldrig dricker mer så händer inga dumheter heller. Jag är min man 100% trogen.

  • Anonym (Lussebulleargott123)

    Tänker bara att ?ärlighet varar längst? även om jag inte vet om det hänt eller inte

  • Anonym (S)
    Anonym (Lussebulleargott123) skrev 2022-12-14 18:01:31 följande:

    Tänker bara att ?ärlighet varar längst? även om jag inte vet om det hänt eller inte


    Så var ärlig med det då.
  • Anonym (Jk)

    "Det man inte minns har inte hänt." Säg inget. Glöm det bara. 

  • Anonym (Man1)

    Jag tycker du ska glömma och gå vidare. En kyss eller lite hångel om man är full som en kastrull gör varken från eller till om det hänt en gång. Kommer du fortsätta dricka så och hångla med okända män så kanske du ska fundera på ditt beteende. 


    Otrogen det är man om man gör något som man kommit överens med sin partner att inte göra. Om det är att kyssas, ha sex med andra eller liknande. Jag hade inte sett det som otrohet om men sambo gjort nått av detta bara hon berättar till mig om det. Hon får alltså ha sex med andra utan att vara otrogen så länge hon berättar för mig - om inte är hon otrogen. Det är vår deal. 

  • ClumsySmurf
    Anonym (Man1) skrev 2022-12-15 08:05:36 följande:

    Jag tycker du ska glömma och gå vidare. En kyss eller lite hångel om man är full som en kastrull gör varken från eller till om det hänt en gång. Kommer du fortsätta dricka så och hångla med okända män så kanske du ska fundera på ditt beteende. 


    Otrogen det är man om man gör något som man kommit överens med sin partner att inte göra. Om det är att kyssas, ha sex med andra eller liknande. Jag hade inte sett det som otrohet om men sambo gjort nått av detta bara hon berättar till mig om det. Hon får alltså ha sex med andra utan att vara otrogen så länge hon berättar för mig - om inte är hon otrogen. Det är vår deal. 




    "En kyss eller lite hångel om man är full som en kastrull gör varken från eller till om det hänt en gång."
    Någon som inte vet vad de gjort på fyllan vet inte om det har hänt ingen gång eller minst hälften av alla gånger minnet saknas. Vet inte heller om det blev ett snabbknull på toaletten.
Svar på tråden Vet inte om jag har varit otrogen eller inte