När är det dags att lämna en relation? Känns som om jag och min sambo [9år) ihop glidit isär, jag vet att han är otrogen bakom min rygg, skriver till tjejer på sociala medier, flirtar etc.Men vi pratar inte med varann så mycket om känslor o så, ibland har vi bråkat så "hårt" att ja lagt mig o sovit på soffan.Han ser mig inte utan han glor bara i sin mobil hela tiden.Vi har inte sex längre.Pussas o kramas väldigt sällan.Känns som om jag inte kan få min sambo lycklig eftersom han hela tiden söker bekräftelse på sociala medier.Vi gör aldrig något ihop, ingen aktiviteter. Känns som om vår kärlek till varann har vissnat. :( Nån som är i samma situation eller vill komma med några tips? Är de verkligen värt o kämpa, Känns som om jag gjort allt ja kan...Går heller inte o prata me han varför han skriver till tjejer på snapchat, han blånekar allt och han blir helt avstängd o sur på mig. Vad ska jag göra, känner mig så extremt ensam i detta. Känner mig som en helt värdelös flickvänn, ful också då jag inte ser ut som tjejerna på snapchat..