• Anonym (Kaffedraken)

Dissa nån som dissade dig?

Hur kändes det?

Jag var nyfiken på 2 kvinnor på nätet som var helt ointresserade av mig, och som dissade mig. Senare så lärde vi känna varann irl och då blev dom intresserade. Jag dissade dom. Kändes rätt skönt. Delvis som att ge igen, och för att jag kände att dom inte var som jag trodde att dom skulle vara. När jag lärt känna dom.

Jag kommer nog snart att träffa en annan kvinna som dissade mig för flera år sen. Gemensamma bekanta.
    I min skruvade fanatsivärld så har jag fått för mig att hon säkert kommer visa intresse nu. Då kommer jag att dissa henne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-12-25 07:57
    Dissa var nog fel ord.
    Avvisa.
    Rata.
    Avböja.

• Svar på tråden Dissa nån som dissade dig?
  • Anonym (Pfft)

Vad menar du med "dissa"? Hur har de visat dig brist på respekt? Och hur barnsligt är det inte att hämnas? Jag förstår att du är singel.

• Anonym (111)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-23 11:58:06 följande:
    Dissa nån som dissade dig?

Hur kändes det?

Jag var nyfiken på 2 kvinnor på nätet som var helt ointresserade av mig, och som dissade mig. Senare så lärde vi känna varann irl och då blev dom intresserade. Jag dissade dom. Kändes rätt skönt. Delvis som att ge igen, och för att jag kände att dom inte var som jag trodde att dom skulle vara. När jag lärt känna dom.

Jag kommer nog snart att träffa en annan kvinna som dissade mig för flera år sen. Gemensamma bekanta.
    I min skruvade fanatsivärld så har jag fått för mig att hon säkert kommer visa intresse nu. Då kommer jag att dissa henne.

Har du verkligen "råd" att dissa nån som möjligen är intresserad av dig? Du har i åratal beklagat dig över att du inte lyckas träffa en kvinna. Om du nu får chansen, ska du inte passa på att undersöka om det där kan bli nåt, om du känner något för henne? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (111) skrev 2022-12-23 12:12:39 följande:
    Har du verkligen "råd" att dissa nån som möjligen är intresserad av dig? Du har i åratal beklagat dig över att du inte lyckas träffa en kvinna. Om du nu får chansen, ska du inte passa på att undersöka om det där kan bli nåt, om du känner något för henne? 
    Hon är attraktiv, men nu vill jag inte ha henne.
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-23 12:15:00 följande:
    Hon är attraktiv, men nu vill jag inte ha henne.
    Vad gjorde hon för fel då? Varför duger hon inte längre? Frågar som en annan, har du verkligen "råd" att förkasta kvinnor hur som helst...? Du som klagar på att andra dömer ut dig, du gör ju samma sak själv.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Fiona M skrev 2022-12-23 12:11:06 följande:

Du behöver verkligen jobba på din självkänsla.

Jorå... Jag gör en tråd där jag frågar om nån dissat nån som dissat dig.
    Och så får jag oönskade råd, och folk som talar om för mig vad fel jag har/gör.
    Påminner om en tråd jag gjorde nyss, där jag skrev:
    Människor som talar om för dig hur du ska leva.

Människor som har åsikter som du inte har bett om.
    Människor som dömer, och i nästa andetag visar sig vara hycklare och ha dubbelmoral.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Pfft) skrev 2022-12-23 12:19:38 följande:
    Vad gjorde hon för fel då? Varför duger hon inte längre? Frågar som en annan, har du verkligen "råd" att förkasta kvinnor hur som helst...? Du som klagar på att andra dömer ut dig, du gör ju samma sak själv.
    Hon dissade mig. Det hade hon all rätt att göra, men efter nåt sånt så tappar jag intresset. Och så småljög hon lite. Gillar inte det.
    Jag tycker att jag har råd att dissa kvinnor som inte känns rätt för mig. 
    Ja, jag klagar på dom som dömer mig och hycklar, som sen gör samma sak.
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-23 12:24:35 följande:
    Hon dissade mig. Det hade hon all rätt att göra, men efter nåt sånt så tappar jag intresset. Och så småljög hon lite. Gillar inte det.
    Jag tycker att jag har råd att dissa kvinnor som inte känns rätt för mig. 
    Ja, jag klagar på dom som dömer mig och hycklar, som sen gör samma sak.
    Vad betyder det då? Småljuga gör ALLA, i princip varje dag, så det gäller dig också. Om du inte tror mig så finns det forskning om det. Så om du ska kasta bort dina chanser för en sådan sak så kommer du dö ensam.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Pfft) skrev 2022-12-23 12:31:19 följande:
    Vad betyder det då? Småljuga gör ALLA, i princip varje dag, så det gäller dig också. Om du inte tror mig så finns det forskning om det. Så om du ska kasta bort dina chanser för en sådan sak så kommer du dö ensam.
    Ja, men det här handlade om dejting och relationer, hon navr inte helt sanningsenlig.
    Tack för ditt råd om hur mitt liv kommer att se ut om jag inte följer det.
    Det var det som jag efterfrågade när jag gjorde tråden.
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-23 12:34:20 följande:
    Ja, men det här handlade om dejting och relationer, hon navr inte helt sanningsenlig.
    Tack för ditt råd om hur mitt liv kommer att se ut om jag inte följer det.
    Det var det som jag efterfrågade när jag gjorde tråden.
    Vad var hon inte sanningsenlig om?
Svar på tråden Dissa nån som dissade dig?