• Anonym (F22)

Till er killar - Förvarnar ni innan ni för utlösning?

Hej,

Till er killar - säger ni till innan ni för utlösning när ni har ett ONS eller kommer ni utan förvarning?
  • Svar på tråden Till er killar - Förvarnar ni innan ni för utlösning?
  • Anonym (Förvirrad)
    Gaskarl skrev 2022-12-25 21:01:43 följande:
    Vid oralt, om hon ger, så tycker jag att man kan förvarna innan man kommer, det kan ju tänkas att hon inte gillar ett sprut i munnen.
    Aha, Jag tänkte mig nu bara samlag (vaginalt sex).
  • 19mark82
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-12-25 21:19:36 följande:
    alltid när man kör utan kodis förutom när jag rövborrar henne, då brukar jag spruta kopiöst utan att varna. Aldrig fått klagomål
  • Gaskarl
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-12-25 21:19:36 följande:
    Känns väl vettigt vid knull också, innan man känner någon, med tanke på graviditet t.ex...Tråkigt liksom att bara skjuta och sedan bli betalningsskyldig efter ett ons.
  • Anonym (Förvirrad)
    Gaskarl skrev 2022-12-25 22:27:43 följande:
    Känns väl vettigt vid knull också, innan man känner någon, med tanke på graviditet t.ex...Tråkigt liksom att bara skjuta och sedan bli betalningsskyldig efter ett ons.
    Ehhhh? Man har väl ändå kondom vid ett ons?
  • Gaskarl
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-12-25 22:40:00 följande:
    Ehhhh? Man har väl ändå kondom vid ett ons?
    Då behöver man inte förvarna, men så är inte frågan ställd. Och jag har nog aldrig haft kondom, ens vid ons.
  • Anonym (Förvirrad)
    Gaskarl skrev 2022-12-25 22:42:57 följande:
    Då behöver man inte förvarna, men så är inte frågan ställd. Och jag har nog aldrig haft kondom, ens vid ons.
    Det står ju inget om kondom, varken till eller ifrån. Jag antar att folk inte är idioter utan att man faktiskt använder kondom med random ligg.....
  • Anonym (Morw)

Har alltid sagt till när det är på G, sprutat lite vart de vill ha den. Spelar mig ingen roll vart jag lagt satsen för min del kvittar det. 
    Dock är det härligt när de får den där de vill om de leker med den efteråt tex. Smeker sina bröst med den efter man lagt den på tuttarna tycker det kan vara hett. Drömmer

• Jonas19931993

Munnen - ja om hon ger oralsex ja då brukar jag förvarna innan då är hon beredd på att svälja om det blir för mkt I munnen, 

Ansiktet / kropp  -  oftast men ibland är det kul att bara spruta i hennes ansikte och se hennes reaktion, 

I henne - nej tror aldrig jag varnat henne innan jag kommit i henne 🤷🏼?♂️

• prospicientia

Ofta brukar jag vänta på klartecken från henne. Hur vet jag att vi hållit på lagom länge? Oftast vill jag själv hålla på mycket längre, men kan inte för jag blir inte tillräckligt tänd. Oftast lyckas jag inte komma även om jag koncentrerar mig - inte av samlag.

• Anonym (säger till)

Ja jag säger till det brukar uppskattas Skrattande

• Anonym (Tuttsprut)

Även om det inte är ett ons så kommer jag o sambon oftast samtidigt. Och gör vi inte det så blir de oftast sprut över brösten eller ansiktet o de väntar hon med glädje på

Svar på tråden Till er killar - Förvarnar ni innan ni för utlösning?