Vi som startar IVF 2023

Vaknade av att jag akut behövde gå på toa, så var tvungen att testa då det är TD. Verkar som att det kan visa falskt positivt när man har cystor vilket jag har. Någon erfarenhet? Är förvirrad.
Visst är det! Har bara googlat det då jag vet att jag hade tre endometrioscystor när de la in embryot. Känns ju högt overkligt? Det kan ju gå fel närsomhelst så ska nog börja passa på att vara glad medan tid finns! De sa ju att jag skulle behöva många fler försök än normalt! Lite chockad.
Tack alla, framförallt tack Noelani som står ut med alla mina knäppa tankar! Skrev till kliniken nu! Trodde man skulle vara 4 veckor nu men verkar som att jag imorgon är 5 veckor? Pinsamt vad lite jag kunnat om graviditet, trodde aldrig det skulle hända mig.
Tack allihop! Ert stöd är guldvärt. Hejar på er alla! Nu ska jag bara ta det med en av mina bästa vänner som är infertil. Vet att hon kommer bli påverkad negativt
Jag fick en 5 dagars tillbaka i söndags.
Stort Grattis, jag är på RD 4 , så det är kanske förtidigt för att jag ska plussa eller så blir det inget.
Tack J000ssan! Har tagit tre positiva test så jag antar att jag med största sannolikt är gravid. Hur det fortlöper är ju en annan historia?
Vi köpte det dyraste trepacket i Danmark och lyckades på första försöket. Ångrar mig inte en sekund för under processen, tex när vi bara fick ett befruktat ägg, kändes det som en trygghet att veta att vi hade fler försök. Det känns inte som onödiga pengar. De propsade inte på det heller men trodde jag skulle behöva fler försök än man normalt behöver. Och skulle jag få missfall nu har vi kvar två försök. Dessutom innebär ju tre försök ibland fler försök om man får ägg till frysen.
Zaro, grattis till plusset!!
Noelani, när får du veta om det är tvillingar?