Inlägg från: Anonym (Bra inställning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bra inställning)

Pojkvännen tar på mig när jag sover

SweeneyTodd skrev 2023-01-06 18:10:57 följande:
    Säger du samma sak till kvinnorna som blir mördade och misshandlade av sin partner?

För det är idiotiskt att utgå från att en partner vill en väl, när partnern har begått övergrepp på en(det som står i TS). 

Så du utgår istället ifrån att alla dina män som du väljer att ligga bredvid när du ska sova är misshandlare, våldtäktsmän och mördare?

Anonym (2023) skrev 2023-01-06 21:12:34 följande:

Hur vågar folk sova vid sidan av varandra i samma säng i dessa tider? När dom bara kan kommunicera genom polisanmälningar? Det måste vara något som hör till förra århundradet till.

Precis
    Anonym (Är ju ännu värre?) skrev 2023-01-07 07:54:49 följande:
    Myspillande utan att vilja ha sex är ju ännu värre. Är få saker som är mer frustrerande än att vakna av att en kvinna pillar på ens snopp och hon vill inte ha sex eller ge sex utan bara pilla på ens snopp och det var inte meningen att hon skulle väcka en. Det är ingen stressboll utan ett könsorgan kopplat till sexualiteten. 

Det eller försöka fästa förhuden på sig själv för att försöka skapa vakuum och att det ser ut som en blodigel när man gör så är riktigt dåliga skäl att pilla på en sovande mans snopp. 
    Jag har varit med om en kvinna som börjat ha sex med mig i sömnen vid ett tillfälle. Det kändes sådär och jag sa det. Hon respekterade det i fortsättningen.

Eftersom det är så många här som kommunicerar med polisanmälningar.. tycker ni att denna kvinna skulle anmälas för våldtäkt och gå med denna skam resten av livet.

Det var ju ingen stor grej i mitt fall.
    Anonym (C) skrev 2023-01-07 10:36:07 följande:

Då ska man säga tydligt:jag vill inte att du rör mig.Ja vi sover tillsammans men mig får du inte röra.

Att det kan vara så enkelt! Om det inte respekteras då, så får man helt enkelt lämna..
    EpicF skrev 2023-01-11 11:39:44 följande:
    Så personen som svarade att hennes man hade haft sex med henne när hon sov var i stället död? 

Nekrofili innebör att man gillar att ha sex med en död person. Inte sovandes person, utan en död person.

Men på FL gillar man att krydda historien en aning så det blir lite dramatiskt.
    Anonym (Kanske över gränsen) skrev 2023-01-12 06:40:14 följande:
    Det kanske vissa gör, men inte jag. Dessutom om han var nekrofil hade jag väl inte kunnat skriva inlägget? 😏
    Det finns spökskrivare =)
Svar på tråden Pojkvännen tar på mig när jag sover