• Anonym (P.)

Pojkvännen tar på mig när jag sover

Har sett dessa trådar förut men frågan är hur vanligt är detta? 
    Pojkvännen tycker om närhet och sex. Jag med. Men, den senaste tiden har jag blivit väckt av att han tar på mina bröst och intima delar. Fastän jag inte ger något gensvar att jag vill så fortsätter han, länge. Hjälper inte att jag tar bort hans händer, de är där snart igen. Tillslut får jag säga till ordentligt att jag inte vill ha sex. Han accepterar det och vänder sig om. Trots det så är det tillräckligt irriterande. 

• Svar på tråden Pojkvännen tar på mig när jag sover
  • Anonym (C)
    Anonym (Fia) skrev 2023-01-07 15:34:06 följande:
    Om man säger ifrån och det inte respekteras och mannen ändå - medvetet och inte sovandes - tar på en skulle jag rekommendera att man sover i skilda lägenheter snarare än skilda bäddar. 
    Det borde man göra absolut.Så att slippa att någon rör på en när man vill sova.Jag vill sova ifred hade aldrig klarat av kladd på natten.
  • SweeneyTodd
    Anonym (Bra inställning) skrev 2023-01-06 18:39:47 följande:

Så du utgår istället ifrån att alla dina män som du väljer att ligga bredvid när du ska sova är misshandlare, våldtäktsmän och mördare?

Du missade min poäng helt och hållet. 
  • Soppatorsken677
    Anonym (C) skrev 2023-01-06 19:54:32 följande:
    Typ:får jag krama dig?När vill du mysa igen ?Osv.
    Hur vet du om din kompis vill ha en kopp kaffe eller inte?
  • Anonym (Anonym)

Vilka tråkiga förhållanden ni måste ha om ni måste be om lov eller tillåtelse varje gång ni ska sexa... snacka om att ta död på stämningen.

Vissa människor inser att finnas för någon i nöd och lust innebär även att ställa upp för sin partner närhelst denne behöver det, inte bara när man själv känner för det.

Men ja alla är vi olika. Jag skulle kunna citera Anna Anka vad gäller hur man håller en man lycklig,men det vågar jag inte göra här bland lättkränka svenskar.

• Anonym (C)

Jag hade hellre valt sova ensam.Om jag inte velat att någon rör mig på natten.

• Anonym (Yoko)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-01-10 18:24:59 följande:

Vilka tråkiga förhållanden ni måste ha om ni måste be om lov eller tillåtelse varje gång ni ska sexa... snacka om att ta död på stämningen.

Vissa människor inser att finnas för någon i nöd och lust innebär även att ställa upp för sin partner närhelst denne behöver det, inte bara när man själv känner för det.

Men ja alla är vi olika. Jag skulle kunna citera Anna Anka vad gäller hur man håller en man lycklig,men det vågar jag inte göra här bland lättkränka svenskar.

Påminn mig, är Anna Anka fortfarande gift? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Yoko) skrev 2023-01-10 19:16:16 följande:
    Påminn mig, är Anna Anka fortfarande gift? 
    Jag är inte heller gift, men jag vet hur jag tillfredsställer min partner. Det behöver man inte gifta sig för att förstå.
  • Anonym (Lova)

Så gjorde min kille med, men jag märkte att det berodde på om vi inte legat på några dagar. Efter att vi låg mer regelbundet så fick jag också lugn och ro att sova. Då skedade vi bara där han höll om mig (inte brösten).

nu menar jag inte att man måste ligga, men då jag själv vill ha regelbundet sex, gärna varannan dag så löste sig detta problemet automatiskt.

• Anonym (Yoko)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-01-10 19:29:53 följande:
    Jag är inte heller gift, men jag vet hur jag tillfredsställer min partner. Det behöver man inte gifta sig för att förstå.
    Anonym (Anonym) skrev 2023-01-10 19:29:53 följande:

I hennes värld var det giftemål som gällde men min poäng var att det inte räckte för att göra mannen lycklig.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Lova) skrev 2023-01-10 20:02:16 följande:

Så gjorde min kille med, men jag märkte att det berodde på om vi inte legat på några dagar. Efter att vi låg mer regelbundet så fick jag också lugn och ro att sova. Då skedade vi bara där han höll om mig (inte brösten).

nu menar jag inte att man måste ligga, men då jag själv vill ha regelbundet sex, gärna varannan dag så löste sig detta problemet automatiskt.

Lustigt för min sambo gör det när vi haft mycket sex. Tror det är mer i hans drömmar då. 
Svar på tråden Pojkvännen tar på mig när jag sover