• Anonym (P.)

Pojkvännen tar på mig när jag sover

Har sett dessa trådar förut men frågan är hur vanligt är detta? 
    Pojkvännen tycker om närhet och sex. Jag med. Men, den senaste tiden har jag blivit väckt av att han tar på mina bröst och intima delar. Fastän jag inte ger något gensvar att jag vill så fortsätter han, länge. Hjälper inte att jag tar bort hans händer, de är där snart igen. Tillslut får jag säga till ordentligt att jag inte vill ha sex. Han accepterar det och vänder sig om. Trots det så är det tillräckligt irriterande. 

• Svar på tråden Pojkvännen tar på mig när jag sover
  • Anonym (G)
    Anonym (H) skrev 2023-01-06 12:28:31 följande:
    Så kan det såklart också vara - det gäller samma för tjejer, låt bli om det inte uppskattas. 
    Så är det, och oftast så har det bara varit myspillrande utan att ha velat ha sex, och det är okej. Men vissa gånger när man verkligen behövt sova, då har jag sagt till och inget mer med det.
  • Anonym (NEJ!)
    Anonym (H) skrev 2023-01-06 12:12:34 följande:
    Be honom att aldrig mer göra om det, eller dra åt helvete. Vad är det för fel på män som inte fattar att det inte är uppskattat?  Det ska räcka med ett nej en gång för att sen inte upprepa det
    Precis. Fullkomligt oacceptabelt.
  • Anonym (Säg nej)
    Anonym (P.) skrev 2023-01-06 01:05:54 följande:
    Pojkvännen tar på mig när jag sover

Har sett dessa trådar förut men frågan är hur vanligt är detta? 
    Pojkvännen tycker om närhet och sex. Jag med. Men, den senaste tiden har jag blivit väckt av att han tar på mina bröst och intima delar. Fastän jag inte ger något gensvar att jag vill så fortsätter han, länge. Hjälper inte att jag tar bort hans händer, de är där snart igen. Tillslut får jag säga till ordentligt att jag inte vill ha sex. Han accepterar det och vänder sig om. Trots det så är det tillräckligt irriterande. 

Men säg nej direkt istället, och ta sedan upp det med honom att du inte gillar det.
  • Anonym (Va!)

Anmäl äcklet till polisen och dumpa. Du är värd någon bättre.

• Anonym (P.)

Jag borde helt klart säga ifrån tidigare med att ryta i istället för att föra bort hans händer från min kropp, om nu killar förstår den signalen bättre. 
    Min pojkvän är vaken när han tar på mig. Och nej det är inte trevligt att någon kramar ens bröst och tar på en i underlivet när man inte är upplagd för sex. 
    Resonemanget om att killar "sover" och inte vet vad de gör köper jag inte. Det är fortfarande mot tjejens vilja. 
    Men detta problem verkar tydligen inte helt ovanligt.

• SweeneyTodd
    Anonym (Fia) skrev 2023-01-06 12:04:09 följande:
    Eller så antar man att ens partner inte vill en illa och pratar med honom i lugn och ro. 
    Säger du samma sak till kvinnorna som blir mördade och misshandlade av sin partner?

För det är idiotiskt att utgå från att en partner vill en väl, när partnern har begått övergrepp på en(det som står i TS). 
  • Anonym (Bra inställning)
    SweeneyTodd skrev 2023-01-06 18:10:57 följande:
    Säger du samma sak till kvinnorna som blir mördade och misshandlade av sin partner?

För det är idiotiskt att utgå från att en partner vill en väl, när partnern har begått övergrepp på en(det som står i TS). 

Så du utgår istället ifrån att alla dina män som du väljer att ligga bredvid när du ska sova är misshandlare, våldtäktsmän och mördare?

• Anonym (C)

Hur vet man som kille om man vågar röra sin tjej i sängen?

• Anonym (Jadu)
    Anonym (C) skrev 2023-01-06 19:47:47 följande:

Hur vet man som kille om man vågar röra sin tjej i sängen?

Jadu, om hon säger nej till en viss sak du upprepade gånger gör eller försöker göra så är det bäst att låta bli. Har man svårt att skilja på när någon säger ifrån eller när någon vill att man fortsätter så ska man inte ha en partner. 
Svar på tråden Pojkvännen tar på mig när jag sover