• DVQ

Hjälp

Spelar det så stor roll om han ljuger eller inte? Han betalade en prostituerad i syfte att ha sex bara för något år sedan och han har uttryckt nyfikenhet på hamnbordeller.

Han är ju helt klart intresserad av prostituerade och verkar sakna en del spärrar kring det som normala människor har. Vem "råkar" hamna i en situation där man betalar en prostituerad för sex? Även om han nu hjältemodigt påstår att han avstod.

• DVQ
    Anonym (Abc) skrev 2023-01-06 15:39:06 följande:

Den där historien att han avbröt för några år sedan kan ju varit för att se hur du reagerade. Var du lugn tänkte han kanske att han kan köpa i framtiden. 

Eller så köpte han sex men sa att han avbröt bara för att inte trampa i klaveret.

Jag tänkte också det.

Han kanske testar att säga sådana saker för att se hur ts reagerar. Om hon verkat tända på idén med prostituerade hade det kanske kommit fram att han inte alls avbrutit det hela.

Samma sak med bordellen. När ts reagerade negativt kunde han säga att han bara funderade lite så där i allmänhet hur det kunde tänkas se ut inne på bordellen i hamnen han råkade befinna sig i. Men hade hon själv uttryckt nyfikenhet hade han kanske berättat något mer.
    Aktivdumhet skrev 2023-01-06 15:22:00 följande:

Ja, det är klart det spelar roll om han ljuger eller inte. Antingen har han varit otrogen eller inte. 

Han tycks ju ha en skabbig människosyn och dåligt omdöme oavsett menar jag. Sen tror jag också att om man nu inte är sjukligt svartsjuk i vanliga fall och inbillar sig en massa saker så är bara det faktum att man börjar oroa sig för att ens partner är otrogen en stark signal. Han kanske inte legat med någon just där och då men något är troligen fel.

Jag har aldrig själv varit med om det men just att partnern luktar konstigt/annorlunda är för övrigt något jag hört ett par personer som blivit bedragna berätta om.
Svar på tråden Hjälp