Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Min tjej är väldigt dålig i sängen :/

Om hon inte vill tillfredsställa dig så kan hon ju inte heller förvänta sig att du ska tillfredsställa henne. Vill hon ha ett sexliv där man bara tänker på sig själv så fine, det är hennes val, men då ska hon ha samma behandling tillbaka - och då kommer hon (förr eller senare, när du börjar behandla henne på samma sätt), inse att det är ett otroligt tråkigt och avtändande sexliv. Ska man bete sig på det sättet finns det ingen mening med att ha sex. Då kan man lika gärna onanera, var för sig. 

Jag tycker att du ska ta upp problemet igen. Gör det vid ett tillfälle när ni båda är lugna och det är bra stämning. Säg att du nu föreslår att ni ska sluta ha sex helt och hållet och istället börja onanera, eftersom du ändå inte får ut något av sexet med henne. Se vad hon ger för respons på det. Är hon okej med det så vet du, då är hon inte brydd alls, och då är det lika bra att lämna henne. Om hon inte tycker om det föreslaget så får du säga att hon måste förbättra sig i sängen, annars måste ni göra slut. 

• Anonym (L)
    Anonym (L) skrev 2023-01-06 18:31:14 följande:

Om hon inte vill tillfredsställa dig så kan hon ju inte heller förvänta sig att du ska tillfredsställa henne. Vill hon ha ett sexliv där man bara tänker på sig själv så fine, det är hennes val, men då ska hon ha samma behandling tillbaka - och då kommer hon (förr eller senare, när du börjar behandla henne på samma sätt), inse att det är ett otroligt tråkigt och avtändande sexliv. Ska man bete sig på det sättet finns det ingen mening med att ha sex. Då kan man lika gärna onanera, var för sig. 

Jag tycker att du ska ta upp problemet igen. Gör det vid ett tillfälle när ni båda är lugna och det är bra stämning. Säg att du nu föreslår att ni ska sluta ha sex helt och hållet och istället börja onanera, eftersom du ändå inte får ut något av sexet med henne. Se vad hon ger för respons på det. Är hon okej med det så vet du, då är hon inte brydd alls, och då är det lika bra att lämna henne. Om hon inte tycker om det föreslaget så får du säga att hon måste förbättra sig i sängen, annars måste ni göra slut. 

förslaget*

• Anonym (L)
    Anonym (Jag är som en man) skrev 2023-01-07 07:06:52 följande:

Äldre kvinnor är grejen.

Vad har förvånat dig mest under de här samtalen?

? Jag tror att nästan samtliga upplever att de kan ta för sig, och se sina sexuella behov bättre ju äldre de blir. Det blir egentligen bättre och bättre. När man har förvärvat förmågan att ta för sig, att det kanske inte alltid behöver vara så långa förspel eller så vackert... utan tar för sig sexuellt så uttryckte flera "jag är som en man" eller "jag känner mig som en man". Det sexuella begäret definieras som manligt.
    Bortom stereotyper
    Även den vilda och glupska sexualiteten benämns av flera kvinnor som manlig, konstaterar Åsa Kalmér som önskar ett samliv fritt från både mentala och verbala stereotyper. Kanske kan mannen få slippa oket av att vara den evige förföraren och i stället få vara den mer följsamme, föreslår hon.

Kombinationen äldre kvinna och yngre man blir vanligare. Och det finns många fördelar, enligt experterna. Inte minst för sexlivet.

Det vanligaste är (överlägset) kombinationen något äldre man och yngre kvinna. Jag skulle våga påstå att de flesta män föredrar yngre kvinnor, just för att de är mer attraktiva och fertila. Äldre kvinnor är inte för alla, så kapa inte tråden med ditt dravel. 

• Anonym (L)
    Anonym (Special) skrev 2023-01-07 15:00:22 följande:
    Ja, dom flesta män vill ha bebis när dom ligger.
    Jag tror inte att de flesta män som ligger vill ha barn bara för det, nej. 
  • Anonym (L)
    Anonym (U) skrev 2023-01-09 07:53:13 följande:
    Alla gillar inte att ge eller få. Jag gillar att ge men vill inte få. Så om min man inte gillat att gå ner på mig hade jag ändå gått ner på honom. Det finns annat man kan göra. 
    Men hon gör ju inget annat. 
Svar på tråden Min tjej är väldigt dålig i sängen :/